Finn ett fel

Haha! Nu fatta jag bandbilden också!! :-D

Helvete!...
Det är inget fel med pojkbandsbilden va?
Jävla bandnamn bara :S

hahahah eller så söker ni på texten på google ni som inte fattar

Min fru, som ofta försöker påskina att min intelligens inte alls är i nivå med hennes, kom inte på det ens med en minuts betänketid. Tack TS, du har räddat mitt äktenskap! :)

Denna är bra med ;)
small_from%20a%20distance.jpg

Första såg jag efter att ha läst typ femtielva ggr. pojkbandbilden fattar jag fortfarande inte. negern bakom den vita killen såg jag inte direkt men efter lite sökande i bilden efter nåt udda så syntes han. killen som pissar i bakgrunden var rätt uppenbar. bilen som byggt in sig själv var också självklar. katten fick man leta efter lite. men det där f**king jävla pojkbandet fattar jag inte hur jag än vrider o vänder på det... PM'a nån plz.

Första såg jag efter att ha läst typ femtielva ggr. pojkbandbilden fattar jag fortfarande inte. negern bakom den vita killen såg jag inte direkt men efter lite sökande i bilden efter nåt udda så syntes han. killen som pissar i bakgrunden var rätt uppenbar. bilen som byggt in sig själv var också självklar. katten fick man leta efter lite. men det där f**king jävla pojkbandet fattar jag inte hur jag än vrider o vänder på det... PM'a nån plz.

Bandet heter samma sak som felet i bild ett. Det är inget fel i själva bilden alltså.

Frågan är (isf) vad hon är för en idiot som väljer ett dumhuvud?
Hållhakar och psykisk mobbning är kittet som håller ett äktenskap samman livet ut. Då är det bra att ha en mentalt något svagare individ vid sin sida för att ständigt ha ett litet övertag, på så sätt har man lättare att härda ut "tills döden skiljer oss åt".

Det sa våran äktenskapsrådgivare iaf..

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...