Ps3 vs xbox?

+Ps3: Redan stöd för full-HD och 3D när sånna spel börjar dyka upp. Dessutom är det gratis att köra online.

+Xbox360: Billigare i inköp(dock kostar det att köra online), går att bränna spel och skönare kontroll.

För mig känns det ganska obvious att köra ps3. Om du inte har tänkt att lira med polare som redan har varit lite dummare och skaffat Xboxen.

Ps3 är bättre på allt och Xbox är en uråldrig gammal gris. Nu kommer givetvis bönderna som flashat sin xbox tycka annorlunda.

Jag har båda och skulle utan tvekan välja att plocka med mig 360'n vid en brand. Bättre kontroll, snabbare gränssnitt och inte alls lika irriterande att använda(vad gäller navigerande mellan menyer, streaming av video och kontrollen). PS3ans bättre prestanda har jag än så länge inte märkt av alls. Dessutom suger Gran Turismo(PS3) apa medans Forza-serien(360) är mer eller mindre fulländat. Givet val, Xbox360. Släng med senaste SBK11 och Forza4 som släpps på fredag så är du set för hela vintern.

Ser ut att bli en ps3 med sbk 2011 att fördriva tiden m i vinter :-)

Tack för alla tipps!!:tummenupp

Har båda och tycker xbox 360 är bättre på många punkter! Deras internet spel kostar pengar men fungerar däremot klockrent utan några problem som PS3 haft dom ggr jag provat... Skönare handkontroller och oftast bättre grafik än PS3!!! Låter lite mer men inget som stör då jag tycker om att höja volymen lite när jag spelar!!!
PS3 används numera endast som blueray spelare...

Sen är Forza bättre än Gran Turismo, bättre känsla, lättare att navigera i osv...

Men välj det som dina kompisar har så ni kan köra tillsammans online för det är verkligen kul!!!!

Lycka till!!!!

Haft alla playstation konsoler, ps3:an e ja grymt nöjd med! Spelar inte så mycket, men kör mycket bluray film, musik, bilder, och visst nån gång då och då så blir de lite online spelande på burken =) Ps3an e ett kap om du är ute efter att kolla mycket film men även vill ha den som ett bra media center, en del vettiga speltitlar med. Sen att den konsolen är 10ggr snyggare än xbox är ju inget man klagar över.

Är du i förstahand ute efter att spela spel så måste ja erkänna xbox e bättre. Otroligt mycket mer spel, billigare, ordentligare kontroll, för att inte prata om kinect som jag måste erkänna e riktigt grymt. Men som ja alltid säger, smaken är som baken DELAD

Utan att själv äga någon tänkte jag bara fråga om hur jävligt XBox brukar låta...

Lånade en XBox av en polare och det lät som om jag ställt in diskmaskinen i vardagsrummet. Det funkade när man brassade på ljud & musik i hemmabion men om man bestämde sig för att spela lite tystare så lät själva härket satan så den hade bara två lägen. På, med hög volym och bulleribrakande spel eller avstängd..

Utan att själv äga någon tänkte jag bara fråga om hur jävligt XBox brukar låta...

Lånade en XBox av en polare och det lät som om jag ställt in diskmaskinen i vardagsrummet. Det funkade när man brassade på ljud & musik i hemmabion men om man bestämde sig för att spela lite tystare så lät själva härket satan så den hade bara två lägen. På, med hög volym och bulleribrakande spel eller avstängd..

Det borde vart en vit xbox då för eliten och slimen låter inte mycket alls knappt man hör dom, Dock den första "vita" boxen låter ungefär som ett jetplan.. :)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!