Köptips laptop

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Hejs

Min laptop faller i bitar & en ny behövs omgående.
Arbetar med film / bild så gärna en stor skärm, pris max ca 7-8 lax.
Har kört Compaq 6820s nu i tre år den har funkat bra.

Tacksam för lite bra tips!

:)

Köp en MacBook Pro. Fifan vad impad jag är av min. Det är dyra, men det är mer än bara alu-skalet man betalar för. Värd varenda krona.

SMSa "Låna" !!!!

Köp en MacBook Pro. Fifan vad impad jag är av min. Det är dyra, men det är mer än bara alu-skalet man betalar för. Värd varenda krona.

SMSa "Låna" !!!!

En MacBook PRO 17" ligger nog lite väl högt för vad trådskaparen tänkt sig. Men det finns ju finansierings hjälp att få via avbetalning. Inte min melodi, men helt klart ett alternativ om man har en välskött ekonomi i övrigt.

En MacBook PRO 17" ligger nog lite väl högt för vad trådskaparen tänkt sig. Men det finns ju finansierings hjälp att få via avbetalning. Inte min melodi, men helt klart ett alternativ om man har en välskött ekonomi i övrigt.

Ofta har man massa gammalt mög hemma som man kan sälja. Har den senaste tiden dragit in 8k bara på att sälja av "skräp".

Det är befriande och mycket bättre än SMS-lån!

Ofta har man massa gammalt mög hemma som man kan sälja. Har den senaste tiden dragit in 8k bara på att sälja av "skräp".

Det är befriande och mycket bättre än SMS-lån!

Helt rätt tänkt. Jag har också massor med saker man borde göra sig av med. Saker som inte längre har något värde för mig, men kanske någon annan. Får väl samla ihop det till en garageloppis i framtiden. Lättare sagt än gjort lat som man är i det avseendet.

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda