Do it!

• Thread starter Thread starter Snarret
  • Start date Start date

Snarret

Guest
Hej era jävlar.
Jag drömde om er inatt. Inte er personligen, men ett gäng sporthojåkare i Lkpg. Ni var snälla.

Och vet ni, jag tycker att ni ska natta era hojar för hösten nu, jag är trött på att bli retad vartenda gång jag går utanför dörren. Det är fan inte schyst.
(Utom om det möjligtvis är någon här som brukar ha sin hoj stående vid liu ibland, jag har inget emot om jag får smygtitta på lite närmre håll.)

Vissa av hos ger aldrig upp. Vi hade vår samåkningsavslut här för nån vecka sen, men ändå envisas en del att retas genom att dra ut o åka.:confused: Min säsong sluta tidigare än de andras :huvet.. men de tar man igen nästa år. Så känner som du.. att folk får sluta åka för i år så man klarar sig till våren utan att bli sur för att man inte kan åka. :)

Ja, precis! Du har fattat! Det finns kanske ingen sämre känslan än att sitta på bussen och se ett par hojar åka förbi. Så himla elakt..

Jag tänker dra en repa idag, men först måst man byta rör så det låter lite värr ;)
Vart befinner du dig så man vet vart man ska åka?? :P

Jag tänker dra en repa idag, men först måst man byta rör så det låter lite värr ;)
Vart befinner du dig så man vet vart man ska åka?? :P

På kanske sämsta stället i Lkpg, om man stör sig på när såna som du åker förbi :P Gissa den du!

På kanske sämsta stället i Lkpg, om man stör sig på när såna som du åker förbi :P Gissa den du!

Men du får skaffa hoj och följa med till nästa säsong, eller sitta bakpå så du inte sitter hemma och surar ;) Och även följa med ut på krogen och höra alla lögner dom drar :D

fan va jag ångrar att man rev hojen så tidigt :(

o allt man har o leka med är en cross med trasig kylare + oljeläck
stort bahhhhhh

fan va jag ångrar att man rev hojen så tidigt :(

o allt man har o leka med är en cross med trasig kylare + oljeläck
stort bahhhhhh

Jag vet hur du känner :krama Se om ja överlever vinterdepression :död

tur man har en del o stå i :)

jaga delar samt lira bas tar en hel del tid ,, synd att man måste jobba så jäkla mkt i det här landet ;)

tur man har en del o stå i :)

jaga delar samt lira bas tar en hel del tid ,, synd att man måste jobba så jäkla mkt i det här landet ;)

Ja men då har du att göra över vintern. Och jobba.. jo men de gör du enbart tills du vinner dom där miljonerna på lotto som snart kommer :gnissla Själv funderar ja på nått vinterprojekt, men insåg också att jag har en hoj för mkt för att få plats. Om bara nån ville köpa den :huvet... har ju för litet garage för yttligare en till.

du får kränga bort kawan :)

Försöker, men ingen som har hört av sig. Helt sjukt, för det är mkt hoj för dom pengarna och inte en enda repa på hojen och väldigt mkt gjort/utbytt.. men icke. Ingen som är intresserad :va

Men du får skaffa hoj och följa med till nästa säsong, eller sitta bakpå så du inte sitter hemma och surar ;) Och även följa med ut på krogen och höra alla lögner dom drar :D

Egen hoj blir nog inte aktuellt på några år till (:gråta), men jag blir nästan nöjd bara av att få lukta lite på en...

Det var hemskt igår, jag stod vid ett övergångsställe och väntade på grön gubbe, och så kom det en hoj som fick stanna för rött, och jag var såklart tvungen att titta lite på. Och den jäveln som satt på bara tittade tillbaka! Fy fan! Han skulle ju ha stannat, och "här, varsågod, du får den." Sen kom det en jävel till och körde in på macken som var precis där, så jag fick jag bara titta på den med på håll. Det var säkert bara för att retas.
Och sen stod det en fin vit sak på stora torget och retades hela eftermiddagen/kvällen med... Oschyst.

Last edited:
hur mkt ska du ha ?

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=57986 har satt 23.500:- som egentligen är att ge bort den med tanke på hur mkt pengar som har flödat för att få den i de skicket. Inte enbart utseendemässigt utan i motorn också. 21-22.000 kan ja tänka mig, men sen beror de självklart hur mkt delar man vill ha med. Ju mindre ju billigare får man hojen så klart :) aja, finns väll nån som hör av sig framöver.

Egen hoj blir nog inte aktuellt på några år till (:gråta), men jag blir nästan nöjd bara av att få lukta lite på en...
............
Och sen stod det en fin vit sak på stora torget och retades hela eftermiddagen/kvällen med... Oschyst.

Önskar att de fanns en lagom stark medicin för dessa starka sexuellt övertändande (mc)hormoner som bara flödar när man inte själv kan köra... men icke. Här ska man gå runt och plågas, förstår hur du har de (bilda samtalsgrupp?) :krama

Last edited:

Det var hemskt igår, jag stod vid ett övergångsställe och väntade på grön gubbe, och så kom det en hoj som fick stanna för rött, och jag var såklart tvungen att titta lite på. Och den jäveln som satt på bara tittade tillbaka! Fy fan! Han skulle ju ha stannat, och "här, varsågod, du får den." Sen kom det en jävel till och körde in på macken som var precis där, så jag fick jag bara titta på den med på håll. Det var säkert bara för att retas.

du kan få pilla lite på min muskelmaskin i vår :)

priset var helt ok ,, du kommer bli av med den ,, bara o vänta :)

Last edited:
Nu får som sagt folk sluta åka, hade hoppats att ja skulle vara den enda som krascha den här säsongen. Men nu har de till kommit fler på "krasch-listan" vilket inte är helt okej. Ställ in och kör igen nästa år! och lid som vi andra att det är 6 månader tills att få åka igen

Jag har iaf hittat lite vinterpyssel. Insåg idag, för att vara på säkra sidan inför nästa säsong så kommer motorn på r6'an plockas ner och fräschas upp (som på alla andra hoj) med nya vev/ramlaget, kolvringar, slipa in ventiler, ventiljustering och tunnare topplockspackning mm mm. Sen även lacka alla fälg set och kåpor. Så då har ja iaf en helg att vara sysselsatt :D

Nu får som sagt folk sluta åka, hade hoppats att ja skulle vara den enda som krascha den här säsongen. Men nu har de till kommit fler på "krasch-listan" vilket inte är helt okej. Ställ in och kör igen nästa år! och lid som vi andra att det är 6 månader tills att få åka igen

Jag har iaf hittat lite vinterpyssel. Insåg idag, för att vara på säkra sidan inför nästa säsong så kommer motorn på r6'an plockas ner och fräschas upp (som på alla andra hoj) med nya vev/ramlaget, kolvringar, slipa in ventiler, ventiljustering och tunnare topplockspackning mm mm. Sen även lacka alla fälg set och kåpor. Så då har ja iaf en helg att vara sysselsatt :D

va fan linus har du kraschat ,, det har jag missat totalt :)

linus jag kommer förbi ngn o kikar på bakfjädringen om det är ok

kommer ju modda dit en r6 sving på min :) o undrar lite hur länkage ser ut fjäderlängd osv

va fan linus har du kraschat ,, det har jag missat totalt :)

linus jag kommer förbi ngn o kikar på bakfjädringen om det är ok

kommer ju modda dit en r6 sving på min :) o undrar lite hur länkage ser ut fjäderlängd osv

Javisst har man avklarat även de denna säsong. Varav att R1'an inte åks på nått mer...ever again. :angel

Bara att komma förbi, är ledig på eftermiddagarna eftersom ja jobbar natt. Så slå iväg nått sms innan bara, du hittar väl kanske hit nu sen senast :)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back