Till alla sporthojstjejer

Män som kan läsa texter som "till alla sporthojstjejer" och förstår att spana ner i skrevet innan de börjar skriva, är attraktivt... finns ju en tråd för er boyz oxå, där kan ni raljera om tjejerna och att de måste ha stora meloner, hålla käft och hämta bärs åt er. Det är dock troligt att det inte är önskelistan på kvinnan i era liv, det är mer troligt att det är kravspecen för en servitris på en svartklubb, men hey, det är kanske henne ni vill ha, vad vet jag, jag jobbar inte där i alla fall.

Öm tå?

Närå, jag bara konstaterar dels att fler män skriver i tråden för tjejer och dels att jag har inga stora meloner, håller aldrig käft och bärs..ja det är gott så risken är att den inte kommer fram, ... men så är jag singel också, inte helt oväntat...MOHAHAAAA!!!!

f5f1354d-8e98-4e6e-8ba9-644911ce8ad9.jpg
Ligga är aldrig fel :tungan

Du är fan tjej på riktigt! :va

Jag har både bröst och fitta, så jag antar att det stämmer, ja.

dels att jag har inga stora meloner, håller aldrig käft och bärs..ja det är gott så risken är att den inte kommer fram, ... men så är jag singel också, inte helt oväntat...MOHAHAAAA!!!!

Då är vi två :tummenupp
Förutom att jag inte pratar såå väldigt mycket, och har inget emot att serva lite.

Last edited:
Män som kan läsa texter som "till alla sporthojstjejer" och förstår att spana ner i skrevet innan de börjar skriva, är attraktivt... finns ju en tråd för er boyz oxå, där kan ni raljera om tjejerna och att de måste ha stora meloner, hålla käft och hämta bärs åt er. Det är dock troligt att det inte är önskelistan på kvinnan i era liv, det är mer troligt att det är kravspecen för en servitris på en svartklubb, men hey, det är kanske henne ni vill ha, vad vet jag, jag jobbar inte där i alla fall.

Du skriver på ett forum där ca. 90% är av manligt kön.....svårt att få ihop det?

Egenskaper som jag föll för och alltid kommer uppskatta hos min man är:
Utseendet, snygg men inte prålig.
Inte förutsägbar, inte stöddig eller påmålat självsäker.
Har aldrig försökt ändra på mig och inte försökt ändra på sig själv för att vara mig till lags heller.
Självständig utan att vilja leva singelliv i förhållandet.
Kan roa sig på egen hand och accepterar när jag inte har lust att följa med på saker som han vill göra.
Förmågan att bli mer än "bara" en livspartner, vi är samtidigt bästa vänner och samarbetar i med och motgång.
Han är vuxet ansvarstagande och kan ändå vara barnsligt galen när tillfälle ges.
Inget smörande med påtvingade komplimanger som rapas bara för att det ska vara så.
Vi har den gyllene regeln att jag sköter allt i hemmet mot att jag inte ens behöver fundera på om det ska bytas olja i bilen eller sättas på nya däck. Var person på sin plats och jämnställdheten är ett faktum.
Just ja. Vi gillar inte samma musik, har olika intressen men även gemensamma, olika filmsmak och även när det gäller mat i stort sett. Allt går att lösa med lite vilja.

Olika på olika personer, orka ha krav. Något kan vara attraktivt på en personen och något helt annat på en annan.

Men trygg i sig själv är nog det viktigaste.

Kan faktiskt inte säga riktigt vad som styr. :va

Går på känslan bara. Ibland dyker det upp någon helt oväntad som fångar mitt intresse.

Har varken med utseende eller plånbok att göra. Fast personen i fråga ska för all del vara hel o ren.

//M

Som Money säger olika på olika personer.
Jag gillar vältränade män som vårdar sitt utseende utan att vara fåfänga.
Som kan vara barnsliga men ända veta när det är allvar

Fast nu e ju Tant så gammal å hängig så nu e min "önskelista" inte så lång
Det jag begär nu e svaga livstecken....

*/ ?>
Back