Lördagsgazz 1/10

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kalasväder ju! :banana:banana

Vem vill gazza?

1. Swishan
2.
3.
osv...

helt dimmigt ute juuu men ja kan hänga me :D

Vem vill gazza?

1. Swishan
2. Quman
3.
osv...

En hel bunke folk startar ifrån Kävlinge ST1 macken/väg 104 klockan 13.00 och möter upp ytterligare ett gäng vid Yamahacenter i helsingborg klockan 13.30. Gänget ska köra en nerkortad piratkopia på NDR 2011, häng på där vetja!

Körningen är initierad av Facebookgruppen "sommarkörning på motorcykel"

Det är klar himmel när dimman lättat! :)

Välkomna!

En hel bunke folk startar ifrån Kävlinge ST1 macken/väg 104 klockan 13.00 och möter upp ytterligare ett gäng vid Yamahacenter i helsingborg klockan 13.30. Gänget ska köra en nerkortad piratkopia på NDR 2011, häng på där vetja!

Körningen är initierad av Facebookgruppen "sommarkörning på motorcykel"

Det är klar himmel när dimman lättat! :)

Välkomna!

Men det kommer ju bli en jäääättelåååång runda.... :gnissla:gnissla

NDR -11 var inte mer än 22,7 mil lång.
Men med alla pauser tog den 6 timmar att köra.
Så det fixar sig.

NDR -11 var inte mer än 22,7 mil lång.
Men med alla pauser tog den 6 timmar att köra.
Så det fixar sig.

Det är inte sträckan som är bekymmerssam. Jag är ytterst tveksam till att min trasiga kropp är med på att sitta så länge, ihopkurad som en räka, på hojen.

Jag vet inte om det gick dig förbi sist, men jag är typ 1 och dvärg lång, så det är uteslutet. Har kört enduro i många år, och vet vilka enorma problem det innebär att stanna.

Utöver det är det värre för nacken att hålla emot fartvinden, än att sitta ihopkurad och slippa vinden.

Jag vet inte om det gick dig förbi sist, men jag är typ 1 och dvärg lång, så det är uteslutet. Har kört enduro i många år, och vet vilka enorma problem det innebär att stanna.

Utöver det är det värre för nacken att hålla emot fartvinden, än att sitta ihopkurad och slippa vinden.

Det kommer inte blåsa speciellt. Blir ett tempo åt det lugna hållet genom skogar, åsar och sånt trams...helt vindstilla :tummenupp

Jag vill men kan inte för än vid 2 tiden!!

Ändra Ändra Ändra!!!

Jag vill men kan inte för än vid 2 tiden!!

Ändra Ändra Ändra!!!

Jag PMade mitt nummer till dig! Hör av dig!

Snicksnack!:gnissla

Det finns sänkningssatser till bla XT 660 som passar 7 åringar!:yoparty

Bröderna Nilsson har!

Last edited:
Yeeey, tack Quman för kanonrunda!

Och ni andra, jag kommer aldrig köpa en retard, så sluta tjata! :arsele

som vanligt. bra runda när Quman leder:tummenupp

en motard hade inte gjort sig bra på dagens runda det e en sak som e säker

Last edited:
*/ ?>
Back