Hostel är en skitfilm!

Tucker & Dale vs Evil kan ni glömma. Inte otippat.
The Ledge, däremot, duger som underhållning en vardagskväll.

This Is England '86 - miniserie som utspelar sig 3 år efter filmen.
Har inte hunnit se själv men enligt alla jag pratat med skall serien vara minst lika bra som filmen.

This Is England '86 - miniserie som utspelar sig 3 år efter filmen.
Har inte hunnit se själv men enligt alla jag pratat med skall serien vara minst lika bra som filmen.

Det får man ju hoppas då filmen är en katastrof :zpy Jag förstår inte vad som är bra med den förutom möjligtvis skådespelarinsatsen här och där :va

Tucker & Dale vs Evil kan ni glömma. Inte otippat.
The Ledge, däremot, duger som underhållning en vardagskväll.

Jag såg the Ledge igår kväll och den var ju förvånansvärt bra. Man blev skapligt arg åtminstone när fundamentalisten kom in i bilden :mad:

Last edited:
Det får man ju hoppas då filmen är en katastrof :zpy Jag förstår inte vad som är bra med den förutom möjligtvis skådespelarinsatsen här och där :va

Jag vet inte varför, men jag har länge varit av uppfattningen att du och Swish måste vara själsfränder. Jag ser framför mig hur du blandar GT eller Whiskey & Cola i köket medan hon, till tonerna av Fronda, väljer en film åt er båda ute i vardagsrummet.

Hade du inte varit stadgad hade jag sagt "Go for It!!" :yoparty

Jag vet inte varför, men jag har länge varit av uppfattningen att du och Swish måste vara själsfränder. Jag ser framför mig hur du blandar GT eller Whiskey & Cola i köket medan hon, till tonerna av Fronda, väljer en film åt er båda ute i vardagsrummet.

Hade du inte varit stadgad hade jag sagt "Go for It!!" :yoparty

Aha, hon har också bra smak menar du :tungan
Fronda :confused: Inte Fonda då?

Men en enkel fråga kan ju säkerställa om du har bra smak eller inte när det kommer till film; Uppskattar du svensk film eller anser den vara bra?
Det finns bara ett rätt svar på den frågan, även om smaken anses vara olika :fakta

Nu pratade jag ju inte om just dig utan i generella ordalag, så du får själv avgöra om tycker det är värt att ta åt dig. :krama
Om inte annat kan du ju bara citera det mogna dekaltrimmet på din hoj och be mig "suga röv", eller kanske ännu hellre, med hänsyn till min ålderdom, "suga gubbröv". :)

Vad konstigt. :näsblod:näsblod

Ledsen, men det är inte min hoj på bilden, så det kan du inte beskylla mig för.

Vad är detta Fronda du pratar om?

Såg Ultraviolet igår... dra åt helvete vilken usel film :zpy
Så usel, ologisk och inkorrekt att man inte kunde låta bli att se klart skiten och påpeka alla fel med polaren och bara garva åt det tragiska.

*edit* Metascore: 18/100

Titanic 2 är mitt tips.
Imponerande usel, isynnerhet den svensktextade versionen med textningen översatt från finska med Google translate...

Titanic 2 är mitt tips.
Imponerande usel, isynnerhet den svensktextade versionen med textningen översatt från finska med Google translate...

Hur kan man ens göra en Titanic 2?? :confused:
Var inte hela poängen med den första att den liksom.....sjönk? :va

Inception är ju "Titanic 2" om det nu skulle finnas en Titanic 2.

funny-Leonardo-Dicaprio-dead-Titanic-Inception.jpg

:rolleyes: :hihi

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back