När man trodde man sett det värsta...

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
...så dyker "kaos i Båstad" upp.

Försökte i 2min övertala mig själv att de spelade.
Sen bytte jag kanal.
Vad är det för fel på folk?? Darwin! Var är du nu?

Varning utfärdas.

Jag såg tio minuter av det första programmet sen stängde jag av dumburken och kröp ihop i fosterställning!
Inte nog med att man ska titta på dom på sommaren, nu har dom dessutom skrapat ihop dum dummast människorna från tennisveckan och visar dom på TV!

:näsblod
:fyllisar
:zpy

Jag såg tio minuter av det första programmet sen stängde jag av dumburken och kröp ihop i fosterställning!
Inte nog med att man ska titta på dom på sommaren, nu har dom dessutom skrapat ihop dum dummast människorna från tennisveckan och visar dom på TV!

:näsblod
:fyllisar
:zpy

Dum-TV slår nya rekord...

Jag zappade förbi något "Fest och fylla på Ibiza" där deras stackars föräldrar fick se på hur deras skitungar betedde sig...

Dottern som just är hemkommen efter en tjejresa blev förbannad av att se skiten, hon menade på att det var såna som förstörde möjligheterna för normala ungdomar att roa sig utomlands.

Dum-TV slår nya rekord...

Jag zappade förbi något "Fest och fylla på Ibiza" där deras stackars föräldrar fick se på hur deras skitungar betedde sig...

Sådana program lever på att folk "zappar" förbi.

Tror varenda samtal i fikarummet på jobbet börjar så.
-Har ni sett (insert valfri aktuell dokusåpa), jag råkade "zappa" förbii och det var heeelt sjukt vad korkade folk är.

:rolleyes:

Sådana program lever på att folk "zappar" förbi.

Tror varenda samtal i fikarummet på jobbet börjar så.
-Har ni sett (insert valfri aktuell dokusåpa), jag råkade "zappa" förbii och det var heeelt sjukt vad korkade folk är.

:rolleyes:

Skillnaden är att jag fasnar inte framför skiten, hade inte varit för att dottern var nyfiken på vad det var (jag tror det var första avsnittet) hade inte en sekund ägnats åt skiten.

Jag ser i princip aldrig på 1,2,3,4,5 då det är dom som sänder majoriteten av skitprogrammen.
Undantaget om jag vill se nyheter samt frukost-tv.

Håller helt med TS, var är Darwin?

Tittade mest av nyfikenhet och stod ut i hela 10 min.

Det är alltså dessa imbecilla pappskallar som ska se till att vi får en dräglig tillvaro på ålderns höst? Man vill ju bara grina..

Nä, nu ska här amorteras så man är skuldfri när den dagen kommer. Då ska jag klippa strömmen, sätta upp gunnebostaket med taggtråd runt tomten och sitta på farstun med hagelbössa och se på när allt går åt helvette.:rolleyes:

Själv tvingade jag mig igenom hela tiden som förlöper mellan två reklampauser...
efter 5 minuter började jag känna av feber och yrsel...
efter 10 minuter började frossan och hallucinationerna...
efter 15 minuter (just före nästa reklam) hade jag blödningar från öron och ögon samtidigt som jag kaskadspyr.

Verkar som om den nya trenden är att vara dummare än fan själv och verka stolt över det, Kaos i bålsta, Hollywoodfruar, Housewifes of (insert random city) mm mm och jag kan inte annat än kräkas inombords när jag ser hur människor som Maria montazami (stavning?) gör sig kända på kuppen.

Har inte sett jättemycket av det. Men vad är skillnaden förutom att många som är med där är rika och lever i lyx? Häng med mig i taxin en natt ska ni se att vanligt folk kan vara riktigt räliga svin. Speciellt runt löning :)

Förövrgt ska visst montazami vara en riktigt härlig människa i privat tillfälle. Hon brukar ju vara hemma hos sin morsa ovanför perstorp.

Last edited:
Vad är det för program?

Typ en dokumentär om Båstad under tennisveckorna när de följer lite profiler och så. Liknar alla andra dokumentärer som går i Sverige typ SOS 112 och dem där kamerateam följer med. Ja har du sett Stockholmsnatt är de liknande

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back