Grusåka Stockholm

I stan, men jag har ställning till crossen så jag kan ta mig dit det ska köras om det nu bara är skog/grus på själva körsträckan. Annars har jag iofs min 660 men skulle vilja köra mer på crossen

Händer att jag åker en del långa sträckor och har då också med folk som åker cross så det är väl inget större problem egentligen

Jag har opererat foten nyligen och inte kört så mycket men kan bjuda på lite film istället.

[YOUTUBE-ID]pjaa5IbKsro[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]NB6MyB-uukE[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ubOqRTkOlVs[/YOUTUBE-ID]

:glömdet

Jag tänkte sticka ut och köra på söndag om det är väder. Vore kul om några till ville haka.
Inga planer vart än, men förmodligen norrut. Eller söderut :)

Finns mycket fint i Sörmland.

[EDIT 110919: inställt pga uselt väder]

Tänker köra lite grus nu på måndag den 19/9. Rutt med start från Statoil Arlada Stad 11.00, upp till Gimo och tillbaka (ca 26 mil). Blir ingen racerkörning, då mina däck börjar ta slut, men lite rullande kan det nog bli i alla fall ;). Någon som är intresserad av att haka på?

Last edited:
Den rutten är grym!
Jag tror jag kan på måndag.

Sent from my Mobile phone

Last edited:
Tänker köra lite grus nu på måndag den 19/9. Rutt med start från Statoil Arlada Stad 9.00, upp till Gimo och tillbaka (ca 26 mil). Blir ingen racerkörning, då mina däck börjar ta slut, men lite rullande kan det nog bli i alla fall ;). Någon som är intresserad av att haka på?

Enligt senaste prognos på klart.se verkar det inte bli så blött i morgon. Typ 0.1 - 0.5 mm regn - och det är ju inget problem :). Blir någon på i morgon? Noyah?

Jag får backa tyvärr.

Klåpare till sjuksyster skulle ta bort några stygn på foten i fredags... slutade i ett blodbad och jag får glatt sitta med foten högt ett tag till.

Ajdå, lider med dig. Vi får ta det en annan gång...

Kanske lite sen på bollen men visst. Det jagas f.ö. i skogarna nu så det är kanske bra att undvika berörda områden.

PM:ar mitt nr.

Jag är på imorrn om det är nån annan som vill åka då.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back