Stulen Yamaha TT600 -95 i natt 12-13/9

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Någon jäkel snodde min älskade TT600S med neonrosa ränder i natt inkl låskätting och hela helsike :mad:

Reg nr: TAH 343
 

Bifogat

  • TT600S.jpg
    TT600S.jpg
    239.6 KB · Visningar: 146
Fasen, att orkar bry sig. Vad kan värdet vara på en sådan?

Har funderat på att byta ut min sportster som pendlare och köpa någonting liknande det du har/hade. Är de mer stöldbegärliga tro :va
 
Fasen, att orkar bry sig. Vad kan värdet vara på en sådan?


Bryr mig mer om den än om de hade snott min R1-09.
Den är en helt original TT600S som inte sålts i Sverige. Jag köpte den när den gått 350 mil och är nu uppe i 700.

Den har inget värde för någon annan än mig.

Har funderat på att byta ut min sportster som pendlare och köpa någonting liknande det du har/hade. Är de mer stöldbegärliga tro :va

De enda trånande blickar jag fått när jag poppat rund med den är från öststatare. De verkar gilla slitvargarna over there.
 
Last edited:
Bryr mig mer om den än om de hade snott min R1-09.
Den är en helt original TT600S som inte sålts i Sverige. Jag köpte den när den gått 350 mil och är nu uppe i 700.

Den har inget värde för någon annan än mig.



De enda trånande blickar jag fått när jag poppat rund med den är från öststatare. De verkar gilla slitvargarna over there.

Ja, det är väl bara dom som skulle kunna komma på tanken? Klart att en och annan moppe unge eller pundare kanske skulle stjäla också.

Det jag menade var att de orkar sno den? Borde ju som sagt finnas andra hojar som genererar mer pengar? Men jag förstår dig. Värdet på hojen är inte alltid = värdet för en ägare. Det gör ju det hela ännu värre när man väl får ersättningen från ett fbolag :gnissla
 
Fy fan det var din som snoddes som kaos skrev i min tråd.
Ett tips är att kolla runt i Farsta ifall det är samma tjuvar som snodde min.

Jag hittade min i parken jämtemot Farstaängskolan/färnebogatan 79.

Jag tänkte samma sak när min hoj blev snodd, den har inget värde så varför skulle proffs sno den för, nej det är snorungar som tar den för de vill vara coola för polarna och smita iväg snabbt när de gör annat sattyg.
Åk ut och kolla i Farsta!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top