Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
22mil på efterkälken och ett kopplingshandtag som gjort sitt. . . Tills den träffade mister ståltråd! Kommer få höra ett å annat ett tag nu antar jag haha =D Hoppas ni hade kul på hemvägen!

22mil på efterkälken och ett kopplingshandtag som gjort sitt. . . Tills den träffade mister ståltråd! Kommer få höra ett å annat ett tag nu antar jag haha =D Hoppas ni hade kul på hemvägen!

McGordon min son :D Hoppas du får ordning på drulen så kan vi lära dig slå över på jordbrorakan!

tack som fan för idag, grymt kul :D

Skaffa lite skydd och ett kopplingshandtag så gör vi ett nytt försök i veckan :krama

Last edited:
Yes Box!
ska in på service på onsdag så får köpa nytt då.
Ang. skydd så räckte bara lönen till hojen, hjälm handskar och ryggplatta, därför kör jag ganska lugnt och inte prövar på att slanga som ni Pro´s när jag vet att jag ändå inte lärt mig ännu. men jag hade kul ändå ==))

Yes Box!
ska in på service på onsdag så får köpa nytt då.
Ang. skydd så räckte bara lönen till hojen, hjälm handskar och ryggplatta, därför kör jag ganska lugnt och inte prövar på att slanga som ni Pro´s när jag vet att jag ändå inte lärt mig ännu. men jag hade kul ändå ==))

Alla är vi barn i början:tummenupp
Angående ställ så blir de ju bara billigare framåt hösten/vintern, köpte själv mitt Soumy raceställ från fcmoto i Tyskland. Rek.pris 1590€, betalade 599€ i November förra året. Fick hem det på 5dgr.

Se det mer som en början på en fet avbetalningsplan:hördu

Han får börja med....

nude_yoga_men-715764.jpg

[YOUTUBE-ID]gzS8Q4V8qWA[/YOUTUBE-ID]
Ganska ok för en 200kr kamera.

Oj oj, hade inte tanten kastat sig i diket för skydd hade detta kunnat sluta mycket illa. Väntar på spännande artikel i den lokala tidningen..

Jag har kollat efter billig intercom och undrar om ni kör med någon form av kommunikation?

Efter lite sökande på nätet kom jag fram till att allt man behöver är en 3G-mobil. Skype klarar väl flera användare dock utan mikrofonaktivering, appen Viber funkar oxå men troligtvis som vanlig telefon. Mangler (android/iphone) använder sig av ventrilos servrar där man kan vara flera som snackar och normalt har en ventriloklient mikrofonaktivering men det är inte säkert att appen har det ännu. Helt gratis.

Har själv inte testat då jag måste köpa en ny mobil men jag hoppas att det funkar lika bra som det verkar.

Last edited:
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...