General nyckelband.

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Har nu sökt med ljus och lykta efter ett nyckelband men
Generals (snuset) logga på men inte funnit något.

Någon som ligger på ett eller vet var jag kan köpa ett.

/Flyerflash

Sånt där delades ut till höger och vänster ett tag, men sedan förbjöds tobaks merch, och det över natten.

Jag kände en resande säljare på tobak, han fick inte ens ge bort det han hade kvar i lager åt sina kompisar.... (vilket han gjorde ändå, mot att man sa att man hade fått det innan förbudet)

Haha, av en ren slump så var jag hos farsan för någon dag sedan, så var vi nere i hans källare och han skulle leta fram ett visst nyckelband så upptäcket jag att han har ju fasen ett General-nyckelband och blev påmind om tråden! :D

Vilken ungefärlig summa anser du det vara värt? Vet dock inte om han är sugen på att sälja det men kan ju alltid fråga.

Bifogat

• general.jpg
    general.jpg
    124.5 KB · Visningar: 209

Det styrs tydligen av sammma begär som gör att folk betalar överpriser för t-shirts med dålig kvalitet om det bara står AC/DC, Metallica eller Rolling Stones på, och är således inte besläktat med den mentala störning som får folk att köpa kläder det står "Hammarby" "AIK" eller "Frölunda" på, dom människorna är hopplöst förlorade...

Haha, av en ren slump så var jag hos farsan för någon dag sedan, så var vi nere i hans källare och han skulle leta fram ett visst nyckelband så upptäcket jag att han har ju fasen ett General-nyckelband och blev påmind om tråden! :D

Vilken ungefärlig summa anser du det vara värt? Vet dock inte om han är sugen på att sälja det men kan ju alltid fråga.

Ja vad är jag villig att betala. Nån hundring kan jag nog tänka mig om det är i bra skick.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...