Skaffa ett liv för helvete.

Hellre där än i en kyrkjävel. Ser inga problem om de har ett sådant intresse.

Intresse må vara, det köper jag:tummenupp

Men vafan det är ett barn! om jag vore lika banjo så hade mina barn hetat Yamaha och Stenestad:

Skärp till sig.

Ja de är bar att ansöka nu :). Kul vi får annorlunda namn. Tänk om de valt Greta som första namn. Du hade tänkt direkt 80 årig tant med rollator o löständer.

Ja de finns värre namn :) som de som döpte sitt barn från Facebook knappen "like" eller hur de var

Jag tycker nog Nova är värre än Olympia då. Olympia kan man ändå associera till grekisk mytologi, Nova kommer i all framtid vara ett köpcentrum i Lund... :3freak

Min systerdotter heter f.ö. Mets i andranamn, efter basebollaget... ;)

Intresse må vara, det köper jag:tummenupp

Men vafan det är ett barn! om jag vore lika banjo så hade mina barn hetat Yamaha och Stenestad:

Skärp till sig.

Är nog inga problem att hitta nån här på SH som döpt ungen till Aprilia.

Är nog inga problem att hitta nån här på SH som döpt ungen till Aprilia.
Aprilia-Hagglof.jpg

Nu är hon säkerligen inte dotter till någon här, men ändå.

Vi brukar ha högläsning på jobbet av födelseannonser, ofta har dom fyndiga föräldrarna namnet klart, annars kan man ju skratta åt namnen på syskonen...

Allvarligt!

Prova att byta ut HIF mot Al-Qaida, Olympia mot Muhammed, fotbollspelare/hejaklack mot islamister och planen/arenan mot moskén.

Skrämmande...

Fyra månader gamla Nova Muhammed är först ut att döpas i Al-Qaidas:s moské. Hon är redan medlem i Al-Qaida, men islamisterna får vänta någon månad till.

:gnissla

Allvarligt!

Prova att byta ut HIF mot Al-Qaida, Olympia mot Muhammed, fotbollspelare/hejaklack mot islamister och planen/arenan mot moskén.

Skrämmande...

:gnissla

Med andra ord ska vi i väst övertala våra fotbollshuliganer att Al-Qaeda är ett fotbollslag i mellanöstern som snackar skit om västliga fotbollslag, och sedan bara luta oss tillbaka medans två problem löser sig själva? :D

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN