Knix Lockarp 3/9

Fy satan va kul det var på Knixen idag!! Man lärde sig en massa!! :) :yoparty Mycket trevligt folk och glada och kunniga instruktörer! :tummenupp Stort tack till alla hos SMC och gänget som var med!!

Last edited:
Foto från dagen

På denna länken hittar ni foto som jag tog under dagen. De flesta kort är tagna under förmiddagen eftersom jag själv körde sen. Hoppas alla hamnade på bild....

pellehbg.homeserver.com/knix

Cecilia

Kul med bilder!! Man fastnade på några riktigt bra bilder! Mailade Johan för att se hur det går till med beställning av bilder, men han har inte svarat än.

Mmm. De flesta kommer nog att be om en del av de bilderna och han hade ju bara ca 2000 från dagen så jag förstår om han tar lite tid på sig. :-)

Kul att du gillade KNIX:en i alla fall. Jag tycker det är kanon! Allt blir bara roligare och man känner sig tryggare med sin hoj och lär sig något nytt varje gång. Sen är ju tiden på banan löjligt kul oavsett hur duktig man är.

Mmm. De flesta kommer nog att be om en del av de bilderna och han hade ju bara ca 2000 från dagen så jag förstår om han tar lite tid på sig. :-)

Kul att du gillade KNIX:en i alla fall. Jag tycker det är kanon! Allt blir bara roligare och man känner sig tryggare med sin hoj och lär sig något nytt varje gång. Sen är ju tiden på banan löjligt kul oavsett hur duktig man är.

Håller med dig!

Nu har Johan svarat och st pris är ca 20kr.. beror lite på hur många man vill ha osv.. Bäst om du mailar han själv! :tummenupp Jag har redan beställt 5st! :)

Håller med dig!

Nu har Johan svarat och st pris är ca 20kr.. beror lite på hur många man vill ha osv.. Bäst om du mailar han själv! :tummenupp Jag har redan beställt 5st! :)

Joråmensåatt... klart jag redan har mailat Johan... ett par tre såg ju riktigt bra ut... trots eller tack vare att jag körde sista passet med packväskorna på... :-) Fast det är ju klart... oavsett om jag hade packväskor på eller inte så blev man ju omkörd av den dära gula Firebladen... men jag är ju bara glad amatör utan ambitioner att köra i röd grupp... ;-)

Joråmensåatt... klart jag redan har mailat Johan... ett par tre såg ju riktigt bra ut... trots eller tack vare att jag körde sista passet med packväskorna på... :-) Fast det är ju klart... oavsett om jag hade packväskor på eller inte så blev man ju omkörd av den dära gula Firebladen... men jag är ju bara glad amatör utan ambitioner att köra i röd grupp... ;-)

Ajdå, hoppas jag inte gjorde någon "dum" omkörning då.. :gnissla

Jag trivdes bra i den blåa gruppen för där verkar det inte va så många avåkningar och det flöt på bra.

Ajdå, hoppas jag inte gjorde någon "dum" omkörning då.. :gnissla

Jag trivdes bra i den blåa gruppen för där verkar det inte va så många avåkningar och det flöt på bra.

Nej nej. Inga dåliga eller dumma omkörningar... du kör helt enkelt bara snabbare än mig... :tummenupp Mmm blå gruppen trivs jag också bra i, jämt och bra tempo men ändå inte långsamt. :banana

Var nu 2 dagar sedan som jag bokande in den 25/9. Skulle få bekräftelse och betalningsuppgifter via mail stod det men inget händer.

Kontaktade SMC via formuläret på sidan men fick svar om att jag får kolla med SMC-Skåne.

Får dock inget svar därifrån. Någon som vet hur man kontaktar de eller kanske något tel-nr?

Var nu 2 dagar sedan som jag bokande in den 25/9. Skulle få bekräftelse och betalningsuppgifter via mail stod det men inget händer.

Kontaktade SMC via formuläret på sidan men fick svar om att jag får kolla med SMC-Skåne.

Får dock inget svar därifrån. Någon som vet hur man kontaktar de eller kanske något tel-nr?

Jag bokade min också för 2 dagar sen, men fick betal info ikväll. Vänta till imon.. händer det inget så ring SMC Skåne!

Hejsan hur man kontaktar SMC Skåne angående detta så är det via bokning @ smcskane.org eller så är det knix @ smcskane.org man skall ta bort mellanslagen bara först.
Eller så ringer man på 0702- 30 16 04 så svarar jag eller Cecilia :banana:tummenupp

Tackar, fick bekräftelsen nu ca 1h sedan. Var visst lite upptaget men nu vet jag att min bokning funkade i alla fall!

Någon som vet hur det funkar och vilka rutiner det finns om man vill agera fotograf på Knix? Min syster ska kanske fota med systemkamera den 25e. Ska man anmäla det så att man får gå runt banan o fota eller??

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...