För er som inte trodde de va möjligt.
800hk 950 nm i bilen.
racen startar på vxl 2 eller 3.
http://www.youtube.com/watch?v=9Bknxaoz-vw
800hk 950 nm i bilen.
racen startar på vxl 2 eller 3.
http://www.youtube.com/watch?v=9Bknxaoz-vw
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ähh han på motorcykeln kunde inte köra... Bilen är dopad... En hoj slog en gallardo med 1500hk... Man kan inte mäta en hoj och en bil... Du har lagt ner 300k på bilen och han med hojen har lagt 100k... Bilen är bättre dynamiskt utformad... Hoejn är strypt till 25kw...
Ja som du ser så var det inte en rättvis match och resultatet kan inte ses som sanningsenligt!![]()
haha ja så är de300 k på bilen, vilken kanon affär du gör då om du köper den för 159k. ligger på blocket
går inte jämföra en turbo busa mot bil....så är de bara...dom asen går för bra haha. men de går väl plocka 150 hk till i bilen så en s1000rr är nog inga problem. inte ens som den är nu för de går rätt fort förbi hojjarna efter 200 km/h. sen varvar bilen ut i 340.
s2 orginal har 230 hk....slööööööö.
Kollade på annonsen. Hur fanken får du den där genom besiktningen?
edit: Antagligen får du inte det, antog det bara iom att den var på allmän väg i filmen![]()
haha ja så är de300 k på bilen, vilken kanon affär du gör då om du köper den för 159k. ligger på blocket
går inte jämföra en turbo busa mot bil....så är de bara...dom asen går för bra haha. men de går väl plocka 150 hk till i bilen så en s1000rr är nog inga problem. inte ens som den är nu för de går rätt fort förbi hojjarna efter 200 km/h. sen varvar bilen ut i 340.
s2 orginal har 230 hk....slööööööö.
Jag körde mot en Viper med 975hk med min ZX-10R och då var det bra jämt vill jag lova!
Skall nu inte påstå att jag är nån guru bakom styret men det var ju raksträcka!
Extrem prisskillnad dock! Min kostade ju typ 70K medans de räcker till hans växellåda....
Nice. 91a eller 92a? Airbag kom väl 93 men du kanske har tagit bort den?
800hk? uppskattade vevaxelhästar antar jag?
Varför sälja? roligare bil får man ju leta efter
Ångrar att jag sålde min men har fan inte råd med både "leksaks" båge och bil.
du har inte en sukk mot en 1000 hk viper med en na zx10a... glöm de... hade en 500 hk nissan 200 på 950 kg innan och min k6a med helsystem hade ruskiga problem mot den efter 240 blås.... doch va bilen chanslös under 200a..
ena förarn på film har tävlat i r600 och erf och andra har åt hoj i många år och en hel del bana så de går inte skylla på dåliga förare....
de e fel å jämföra org hoj mot trimmad bil men de är alltid sånt snack om de. nu har ja provat två egna bilar mot hojjar.
den är bromsad hos maxxtuning till 680 hjulhästar och 800 nm på driven... med alldeles för hög insugstemp. 25 grader varmt ute den dan....
ska bygga rwd sladd bil.... endast därför
den är bromsad hos maxxtuning till 680 hjulhästar och 800 nm på driven... med alldeles för hög insugstemp. 25 grader varmt ute den dan....
ska bygga rwd sladd bil.... endast därför
Finns ju en del bakhjulsdrivna s2or runt om i världen. 2 i sverige.
Fråga mig inte vad de valt för lådor eller om de moddat original.
Sedan om det är optimalt till det du skall ha den till vet jag ju inte. Drifting eller leksak?
300kg på 170hk = 0,57hk per kilo
vs
1700kg på 1000hk = 0,59hk per kilo
Bra jämna förhållanden om man ser det till hk per kilo, men bilar brukar ju dra ifrån i högre farter som du nämner.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten