Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
Men då kör vi då, ska bli fint väder

Samling 11.30 på shell i hässleholm
På söndag den 21 augusti
1. Sworen
2. Klimax (+1)
3.
4.

De sket sig för mig denne helg :D har tyvärr saker jag verkligen måste fixa på söndag. Och så jobbar jag på lördag haha. Jag undrar om jag ens kommit över 250 mil i år. Aja, nästa helg någon som inte har något och göra ? Kom till mig så ska vi skruva ner kåpor på cbr :) Och rengöra till försäljning.

Lördag ska vara fin. Jag ska ut och köra Österlen runda blir det, avslut kanske Malmö/Västra Hamnen. Några som är sugna?

Lördag ska vara fin. Jag ska ut och köra Österlen runda blir det, avslut kanske Malmö/Västra Hamnen. Några som är sugna?

Kan nog hänga med, ända är ja ska köra lillbrossan till åhus, men vi kan ju köra liten av stickare inom där isåfall:) men aviker nog lite närmare hlm än malmö i såfall :)

De sket sig för mig denne helg :D har tyvärr saker jag verkligen måste fixa på söndag. Och så jobbar jag på lördag haha. Jag undrar om jag ens kommit över 250 mil i år. Aja, nästa helg någon som inte har något och göra ? Kom till mig så ska vi skruva ner kåpor på cbr :) Och rengöra till försäljning.

Dumt, tom din idé :p

=). om man inte hade så mycket att göra haha. Har nån tips på vad man ska leka med nästa år om jag får för mig att köpa något då ? typ för 30-40 tusen. är lite inne på motard men fan de är så olikt sport ju =)

Har inte en SUSNING vad det där du skrev betyder...?!?

Skriver en lista här så får ni som är hågade teckna er (åter igen - OM vädret tillåter!)

1. El P.
2. RogerB
3.

Strunta i det , hur lång runda har du tänkt ? Och vilken tid ?

Skriver en lista här så får ni som är hågade teckna er (åter igen - OM vädret tillåter!)

1. El P.
2. RogerB
3. Sworen
4.

1. El P.
2. RogerB
3. Sworen
4. Svenne100 (om jag hinner fixa hojen tills dess)

Har faktiskt inte riktigt koll, men gissar på att rundan är cirkus 15-20 mil (japp, Båstad är en destination, så du får ditt lysmäte :tummenupp ).
Vad sägs om kl 10.30 på Tanka macken i Markaryd?

Perfa !
10.30 samling så åker vi 11 :p då bestämmer vi de :)
Ses imorn,

Klimax, ska du fortfarande med? Min hoj står i hästveda så tänkte om ja kunde haka på er isåfall:)

Yes jag ska med. Vi samlas vid 10 på Shell här i Osby. Se till att fixa hojen Svenne :)

Gott, då dyker ja upp där :)

1. El P.
2. RogerB
3. Sworen
5.jonaz__
6.klimax

1. El P.
2. RogerB
3. Sworen
5.jonaz__
6.klimax
7. Mefisto

Hoj fixad, kommer imorn :)

Vet bara inte om det är så bra idé att åka västerut för det ska regna där :gnissla

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back