Knutstorp med Sydskånes Emse 5/8-6/8

Vilse kommer varken använda KTMen eller eller Klumpen (z1000), utan kommer köra med ninjan, med regndäck om det är blött. ;)
Vid torrt väder så har jag dock för mig att där sitter mönstrade däck på - så då är det ju inga slicks :tungan *aidem kan säker bekräfta/dementera detta*
Dock - ingen gatreggad hoj - så du kan lika gärna stryka mig från listan med en gång ;)

Hmm... du är lite lätt snabb osså va :jisses :gnissla

Mina skivor är skeva så beställde nya från england som jag fick hem som vart tok böjda :/
Har nu skickat iväg mina skivor till Rg brakes för riktning.

såvida ingen har bromskivor på lager till 675 :rolleyes:

Aaah! :rolleyes: Hur f*n kan man skicka skeva fabriksnya skivor:näsblod:mad: Ringt runt o kollat? Blocket?

Last edited:
Kul nu vart det fint väder på lördag enligt vädergissarna och nu e det fullbokat :(

hmmm...attans då! Men kolla hemsidan titt som tätt, kanske blir nån som avbokar...

nån som e sugen på lite motstånd ?

svarade på detta men skrev fel nic!:va:D

1. Riddick (kan båda dagarna)
2. Gtrpro (lördag 6/8)
3. Dede (kommer båda dagarna)
4. Kimi (lördag)
5. Bjork3n ( fredag och lördag)
6. Ticke (lördagen) Om hojen håller tills dess
7. Vilse i pannkakan men hittar ändå bättre än Sofiiii & Bjurling (Fredag)
8. Aidem gillar barnprogram (Fredag)
9. VBK Står i depån båda dagarna och vågar inte köra
10. Andre med touringen (Lördag)
11. Miggesson (Lördag)
12. teXmeX båda dagarna =)
13. DasPB (Båda dagarna)
14. Bjurling (Fredag)
15. sofiiiii (fredag)
16. FunkyFreak (Lördag) Malmöiten som utmanar Ripster
Ändrade det sen efteråt!

Last edited:
hmmm...attans då! Men kolla hemsidan titt som tätt, kanske blir nån som avbokar...

svarade på detta men skrev fel nic!:va:D

Ändrade det sen efteråt!

aha, nu hänger jag med på noterna :P ja det verkar ju som att jag kommer att få en fullspäckad dag, senast jag kollade yr.no skulle det regna i kågeröd. Regn på knutstorp = avåkningar i halkvänstern. Som tur e har jag inte ont i högerarmen ( lär ju bli ett jeefla viftande med flaggan)

aha, nu hänger jag med på noterna :P ja det verkar ju som att jag kommer att få en fullspäckad dag, senast jag kollade yr.no skulle det regna i kågeröd. Regn på knutstorp = avåkningar i halkvänstern. Som tur e har jag inte ont i högerarmen ( lär ju bli ett jeefla viftande med flaggan)

naj naj naj.... inget regn:ajjabajja har jag bestämt:cool:
Vilket torn kommer ni sitta i då?

ahaa... underhållning på första parkett.
Är det nån av er som fottar oxå? eller det är regler för sådant?

som flaggis ska du ha koll på förarna å banan dvs. inget fotande, porrsurfande i mobilen:huvet eller liknande. Har beställt en ny slow motion kamera som förhoppningsvis kommer imorgon, funderar starkt på att inviga den på lördagen:yoparty

som flaggis ska du ha koll på förarna å banan dvs. inget fotande, porrsurfande i mobilen:huvet eller liknande. Har beställt en ny slow motion kamera som förhoppningsvis kommer imorgon, funderar starkt på att inviga den på lördagen:yoparty

Ja de var ju en jäfflaa tur de då:D
Jaså?:) Ja det hade nog blivit fräcka filmklipp:tummenupp

Kul nu vart det fint väder på lördag enligt vädergissarna och nu e det fullbokat :(

Jag har släppt min plats inför lördag . Ring o försök kontakta sydskanesemse så kan du höra om du kan ta över min plats!! Trots att bokningen är stängd.
Simon Björk är det bokat i .
Rödgrupp

Har även en plats bokad imorn om någon vill köra då .
Vet inte vad sydskanesemse säger om det? Kan någon köra istället för mig trots att mitt namn står på bokningen?

Last edited:
Jag har släppt min plats inför lördag . Ring o försök kontakta sydskanesemse så kan du höra om du kan ta över min plats!! Trots att bokningen är stängd.
Rödgrupp

Vet inte vad sydskanesemse säger om det? Kan någon köra istället för mig trots att mitt namn står på bokningen?

Ville ha en plats i gul...jag har aldrig kört bana innan.

Rödgrupp

Går inte att överlåta platser. Man kan bara släppa platsen å sen får någon köpa den genom bokningen.

Filmar du på det viset kan du skippa flaggtornet direkt och plocka på dig en fotoväst! *vill ha*

ger du mig 950 kr då som jag förlorar på flaggningen ? :P nä men jag ska flagga på fredagen och fota på lördagen så får vi se vad det blir i slutändan men yra runt med fotoväst på lördagen e givet ;)

Last edited:
Sov så gott i natt alla, efter helgen kommer ni att gråta er till sömns varje kväll och förbanna era föräldrar att dom inte var dalmasar:krama

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar