Folk i HBG?

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Såg några poserande VBK wannabe sittandes ätandes fet mat vid ett gatukök strax söder om Polishuset:rolleyes:

Någon som vill kännas vid 6 hojar med fegränder på minst 3cm:va

Blanka och fina var hojarna iaf såg nästan nya ut:tummenupp

Jag gissar att det var de som först åt i Perstorp och sedan körde till Hjärnarp och tankade för att sedan passera Ängelholm var 11 hojåkare stod och väntade på dem eftersom en representant stämt möte, kände att de behövde mer mat efter den hårda resan och passerade Ängelholm och lämnade de 11 åt sitt eget öde för att de var tvungna att äta efter ytterligare 40 minuter varpå de 11 skakade på huvet och de hemmahörande i Halmstad åkte hem och kvarvarande 5 ur Ängelholmsligan drog repan själv...:tummenupp

:va

Last edited:
Jag gissar att det var de som först åt i Perstorp och sedan körde till Hjärnarp och tankade för att sedan passera Ängelholm var 11 hojåkare stod och väntade på dem eftersom en representant stämt möte, kände att de behövde mer mat efter den hårda resan och passerade Ängelholm och lämnade de 11 åt sitt eget öde för att de var tvungna att äta efter ytterligare 40 minuter varpå de 11 skakade på huvet och de hemmahörande i Halmstad åkte hem och kvarvarande 5 ur Ängelholmsligan drog repan själv...

:va

Huvva..:mad: Hoppas ni hittade hem ändå.

Last edited:
mmm...lite trist vart det iaf...men det går väl nya tåg?

Vem hade bestämt att vi skulle möta upp er???
Ingen av oss sex som satt o käkade fet mat sa att han vid något tillfälle hade bestämt att vi skulle möta upp er.

Ingen av oss sex som satt o käkade fet mat sa att han vid något tillfälle hade bestämt att vi skulle möta upp er.

Aha du var en av dom:tummenupp

Se till att få bort gjutpiggarna från sidan av mitten iaf... snälla:arsele

Jag har ett sms skickat ifrån en viss ägare till en Hornet 600 av knattemodell som både meddelade färdväg samt avtalade möte...prata med honom...han pratade iaf med mig men tydligen inte med er?:confused:

Jag försökte själv via Damma och Marcus att få ihop Ett Halmstadsgäng, RoH samt Riskokarna på samma runda men några ville hellre köra själv?

Last edited:
Jag har ett sms skickat ifrån en viss ägare till en Hornet 600 av knattemodell som både meddelade färdväg samt avtalade möte...prata med honom...han pratade iaf med mig men tydligen inte med er?:confused:

Jag försökte själv via Damma och Marcus att få ihop Ett Halmstadsgäng, RoH samt Riskokarna på samma runda men några ville hellre köra själv?

Knattemodell:D:D:D:D:D:D:D

Det satt nått barn där och åt, menar du att det var han som körde moppen:va Jag trodde han åkte bakpå den gamle och kanske var sonen.

Last edited:

Jag skrev hur vi skulle köra till från Perstorp till hjärnarp, därifrån aa jag aldrig var vi skulle köra. Vid stoppet i hjänarp skrev du "kom till ä-Holm" och jag skrev ok, men innan vi lämnade hjärnarp skickade jag och sa att vi sket i det eftersom att folk ville käka.

Moppefjun & bebishoj..? Fan, jag blir helt knäckt av dessa tuffa ord från någon som börjar lipa när nålen börjar närma sig 130 km/h.

Knattemodell:D:D:D:D:D:D:D

Det satt nått barn där och åt, menar du att det var han som körde moppen:va Jag trodde han åkte bakpå den gamle och kanske var sonen.

Jag tycker det är så kul att du skämtar om mig men det är svårt att komma med comebacks, dina systrar (se sjuksystrar) har förbjudit mig att vara elak mot dig, de bubblade något om att man skuöle vara snäll mot pensionärer.

Last edited:
Jag tycker det är så kul att du skämtar om mig men det är svårt att komma med comebacks, dina systrar (se sjuksystrar) har förbjudit mig att vara elak mot dig, de bubblade något om att man skuöle vara snäll mot pensionärer.

Å fan, jag fick höra av hans hjärnskrynklare att vi skulle vara snälla mot farbrorn då han sitter mitt i en ålderskris. Nått med att han börjar inse gubbastadiet kommer närmare o närmare..Hörde även nått om en guldvinge.

Å fan, jag fick höra av hans hjärnskrynklare att vi skulle vara snälla mot farbrorn då han sitter mitt i en ålderskris. Nått med att han börjar inse gubbastadiet kommer närmare o närmare..Hörde även nått om en guldvinge.

Jag hörde också det där om guldvinge, vad var det han sa: "det är ju skiiiitcoolt, man kan ställa in ljusslingan så den blinkar i takt till la cucharacha-tutan"!

Jag hörde också det där om guldvinge, vad var det han sa: "det är ju skiiiitcoolt, man kan ställa in ljusslingan så den blinkar i takt till la cucharacha-tutan"!

Yep, även nått om hur jävla bekvämt det var med back på hojen då man slapp annstränga dom gammla benen.

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...