Hur eftertraktade är zxr 750 89 delar?

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Hoj
hojlös
Tjenare. detta är ingen säljestråd på nått vis till och börja med. men ska köpa en reservdelshoj av kompisen för att få förgasare och lite annat smått jag behöver men stor del av hojen behöver jag inte ens.så hur stor är marknaden för sån här hoj?

Släng ut det på blocket, säkert någon som nappar.

Börjar bli lite kult-status på dessa hojar, så finns kåpor i bra skick, lågmil och så har du nog inga problem med att bli av med grejerna. Och som alltid, ett läskigt lågt pris så finns det alltid folk som köper för att "det är bra att ha"...

Börjar bli lite kult-status på dessa hojar, så finns kåpor i bra skick, lågmil och så har du nog inga problem med att bli av med grejerna. Och som alltid, ett läskigt lågt pris så finns det alltid folk som köper för att "det är bra att ha"...

får göra de:)

Kikade på blocket, ligger 3 st ute i sverige, alla runt 15 vilket verkar vara standard för 80 tals hoj modell större. Reservdelshoj skulle jag värdera till max 1/3 av vad cyklen är värd, kan kanske tas som en fingervisning om vad du kan få ut om du ska sälja allt i en klump. Annars har du ju ebay, lite beronede på vad din egen tid är värd och hur mkt du orkar jobba för stålarna.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC