Bulten 2011-07-30

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Dagens skörd som jag redigera. Resten kommer upp i ett galleri om en stund.

IMG_3258.jpg


IMG_3298.jpg


IMG_3351.jpg


IMG_3388.jpg


IMG_3436.jpg


Finn ett fel

IMG_3443.jpg


IMG_3480.jpg


IMG_3496.jpg


ovanstående bilder är nerskalade till mindre än hälften av ursprunglig storlek.

Resten av bilderna hittar ni här, och de är nerskalade ännu mer(pga utrymmesskäl.)

Bilderna får som vanligt användas för privat bruk men skriv gärna en rad här om de publiceras.

Vill du/ni ha högupplöst bild? mejla!!! (glöm ej bildnr)
 
Last edited:
Haha!! Kul körning idag, du gjorde dagen Geggis :tummenupp och fin fina bilder Micke, som alltid, väntar med spänning på att glutta på fler. Hoppas hypermuttan kom med ;)
 
Tack alla för en trevlig Eftermiddag/Kväll.
Fina bilder Micke :tummenupp

Kul o se Geggamoja med nära o kära runt om, och själv
sitta på knä och tillbe Ducatigudarna att hålla ihop cykeln
1 dag till :D
 
Haha!! Kul körning idag, du gjorde dagen Geggis :tummenupp och fin fina bilder Micke, som alltid, väntar med spänning på att glutta på fler. Hoppas hypermuttan kom med ;)

Haha! Bilden på Geggamoja-skruvar-lossnade-delar är episk! Vi stod ju och trodde att nån klotat, så ringer Micke och berättar att Gegga tappat delar.. så jävla bra :)

Och nästan lika episk är Sannas stripe:ade toppkåpa :D

Tack för idag!
För jävla trevligt!
 
Haha! Bilden på Geggamoja-skruvar-lossnade-delar är episk! Vi stod ju och trodde att nån klotat, så ringer Micke och berättar att Gegga tappat delar.. så jävla bra :)

Och nästan lika episk är Sannas stripe:ade toppkåpa :D

Tack för idag!
För jävla trevligt!

Haha!! Ja det samtalet kommer man minnas :D

Buntband is da shit!!!! :tummenupp

Har du köpt en nu ? =)

Den var ju hur kul som helst!! Stort tack!! Måste rusa nudlarna i köket kokar över ;)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top