pulkaskurk
Ny medlem
Bara dom vet vad som hände innan de klotade. Bara dom två på hojen vet hur de resonerade.
Vem vet killen kanske inte ville dra in sin tjej i något som kan bli infört i registret och bli belastning för henne. Vad vet jag, ingenting, bara spekulationer.
Han hamnade i en knepig sits då han hade sin flickvän där bak och gjorde en 50/50 som slutade i en katastrof.
Vad skulle hans tjej kunna bli indragen i och i vilket belastningsregister skulle hon kunna hamna i om han stannat?
Knappast hon som råkar illa ut för att han kört som en idiot och hon råkat sitta bakpå...
Himla tur att de jag sitter bakpå alltid skulle stanna i en sån situation eller åtminstone släppa av mig innan de drar igen så min säkerhet inte äventyras mer än den risk man alltid utsätter sig för när man sitter på en hoj även i laglig hastighet.
Tänk om det vore han som klarat sig och hon omkommit, det skulle han nog haft jävligt svårt att leva med.
Hursom tycker jag att det är tråkigt att han omkom, det hade räckt om han gjort illa sig och fattat att det var himla dumt..
Men det är fortfarande hans eget fel att han inte finns längre å inte någon annans!