Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag var sugen på ostbågar,, så jag skulle köpa en påse när jag var och handlade.

Väl på affären tänkte jag "varför inte prova något nytt?" och tog ICA's egna ostbågar.
Jag hade lika gärna kunnat rota fram någon gammal kartong och ätit upp packfrigoliten ur en sån...

Fy fan.
 

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
Jag var sugen på ostbågar,, så jag skulle köpa en påse när jag var och handlade.

Väl på affären tänkte jag "varför inte prova något nytt?" och tog ICA's egna ostbågar.
Jag hade lika gärna kunnat rota fram någon gammal kartong och ätit upp packfrigoliten ur en sån...

Fy fan.

Kunde varit Euroshoppers...... :zpy
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
Jag fick en förpackning av deras slaktavfall/köttbullar när jag låg sjuk hemma och inte kunde åka och köpa mat själv, jag åt potatismos och ketchup...

ica´s och euroshopper´s och extra köttbullar,korvar och chucke nuggets osv är ajabaja,

har sett nog med dokumentärer i livsmedelskunskapen om vad som åker i där och om ni sett den hade ni aldrig velat spara 10 kr extra,

Samt köp bara namnskyddad mat såsom wienerkorvar,falukorv osv, allt annat kan innehålla allt från öron till grisnosar, bara det mals ner noggrant nog,

mitt raseriutbrott kom idag eftersmåsaker i köket och svettiga timmar i diskrummet när flickvännen ringde över 1 månad efter de tog slut och påstår det är pinsamt att några av hennes tjejvänner fortf är vän med mig på facebook och att de e mitt fel ja inte tagit bort dom..

hur jävla löjligt,onödigt och idiotiskt är de att göra en stor grej av något sånt!? :huvet:huvet:huvet
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
För man är en sån obetydlig jävla nolla. känner mig fan värdelösare än pölsa i smalla sussie...

Hur fan kan allt gått så fel kan man få reklamera sitt liv? ånger rätt? Iaf på sista 6 månaderna de har fan inte innehållit ett rätt. eller nä fan ta hela sista året.
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
hur jävla löjligt,onödigt och idiotiskt är de att göra en stor grej av något sånt!? :huvet:huvet:huvet

Enkel lösning.

KLICK.


:D

För man är en sån obetydlig jävla nolla. känner mig fan värdelösare än pölsa i smalla sussie...

Hur fan kan allt gått så fel kan man få reklamera sitt liv? ånger rätt? Iaf på sista 6 månaderna de har fan inte innehållit ett rätt. eller nä fan ta hela sista året.

Ryck upp dig nu grabben.

Vet att du har det illa, men man får inte förlora hoppet hur illa det än verkar.
 
Last edited:

sportbike

Guest
Folk som sätter in annons på Blocket under "sport" och dom vill sälja Monster 696, KTM 640 osv...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
ica´s och euroshopper´s och extra köttbullar,korvar och chucke nuggets osv är ajabaja,

har sett nog med dokumentärer i livsmedelskunskapen om vad som åker i där och om ni sett den hade ni aldrig velat spara 10 kr extra,

Samt köp bara namnskyddad mat såsom wienerkorvar,falukorv osv, allt annat kan innehålla allt från öron till grisnosar, bara det mals ner noggrant nog

Ähh, det är nog samma slask som åker i kvarnen oavsett märke, men det är i alla fall inte härskna grisöron och trynen om man köper Scan eller Topchark.

Jag hade en kompis som jobbade i pölskoken på Scan :tummenupp
Han tog bara med sig kokta potatisar/makaroner till lunch, sen öste han direkt ur pölsgrytan.
Hans jobb var att karva av dom kokta grishuvudena allt kött och trycka ner det i kvarnen...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ähh, det är nog samma slask som åker i kvarnen oavsett märke, men det är i alla fall inte härskna grisöron och trynen om man köper Scan eller Topchark.

Jag hade en kompis som jobbade i pölskoken på Scan :tummenupp
Han tog bara med sig kokta potatisar/makaroner till lunch, sen öste han direkt ur pölsgrytan.
Hans jobb var att karva av dom kokta grishuvudena allt kött och trycka ner det i kvarnen...

Jo, det är ju lite kött som kött.
Om man inte äter korv för att det kan vara öron och tryne ska man nog låta bli allt vad godis heter...
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top