Bilder: 110706 - Testkörning Falkenbergs motorbana - MC

Alltid lika trevligt att bläddra igenom bilderna efter sig själv :)

Fotografier uppskattas! :tummenupp

Dagens favorit:

Bifogat

• Falken9-psd.jpg
    Falken9-psd.jpg
    48.7 KB · Visningar: 160
Last edited:
Kan bara instämma, fina bilder! Glad att jag lyckades fastna på bild, trots att jag blev avplockad efter 1:a passet pga ljudnivå :-(.

Alltid lika trevligt att bläddra igenom bilderna efter sig själv :)

Fotografier uppskattas! :tummenupp

Dagens favorit:

Schysst bild... Kul o se dig köra för en gångs skull :tummenupp Fast du får jobba på inbromsningarna :D Själv körde jag rätt mesigt pga däcken fast de va kul ändå :banana

Kan bara instämma, fina bilder! Glad att jag lyckades fastna på bild, trots att jag blev avplockad efter 1:a passet pga ljudnivå :-(.

Hörde nån som pratade om nån db-killer, var det du? Blev lite orolig ett tag för att bli avplockad jag med:gnissla

Ingen som fick ett foto på en svart yamaha R6 med silvertejp på vänstersidan? Kollat igenom bilderna men inte sett mig någonstans. Körde i den långsamma gruppen

Riktigt snygga foton. Kul att man fastnade innan man klotade ordentligt i sista passet.

Jag fick köra 1 pass och 5 varv, sen blev jag också avplockad... man får helt enkelt köra med originalsystem på banan :(

Jajamen det var min mille det ja. Bortsett från ett hjärnskakning och allmänt mörbultad gick det väldigt bra, inga brutna ben eller någonting :tummenupp. Jag har däremot inget minne om vad som hände eller vad på banan jag åkte av :va.

Jag fick köra 1 pass och 5 varv, sen blev jag också avplockad... man får helt enkelt köra med originalsystem på banan :(

Ja, originaldämpare får det bli nästa gång. De har blivit hårdare med kollen, för jag har kört ett antal gånger förut med bolt-on:et utan problem.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back