Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coolt, men jag gissar på att det är svindyrt.

såg en sånndär live på tekniska mässan
den gjorde oxå en skiftnyckel som fungerade!
helt sjukt, tänkte bara, fan framtiden är här![]()
Har för mig att mn kan köpa lite mindre maskiner för en 25k, det är inye så jääkla dyrt egentligen.
3d printers vart aldrig den succé som dom trodde. Såg en sån på tekniska mässan för några år sen. Visst, det va häftigt att se den in action, men när jag frågade säljaren om man kunde bygga upp färdiga gjutmallar i rätt material t.ex. så började han stamma och sa att nä då måste man göra på sedvanligt sätt. Min egna slutsats är att det mest är en cool mäss-grej som duger till att fylla konstruktörskontor med oanvändbara demo plastprylar. För att se en färdig detalj i 3D funkar det ju lika bra i Solid Edge. Fast coolt är det!
Och ja, den är löjligt dyr.
Intressant! Vad använde du för material? Utveckla gärna för det är första gången jag hör att någon verkligen gjort nåt som används i en sån skrivare. Du tog alltså grejerna direkt ifrån skrivaren och monterade?Har gjort insug till en R6a med både runners och plenum direkt ifrån CAD till färdig produkt ifrån skrivare så visst går det. Det kostar ju dock lite pengar.
Iår på Karlstad Universitet har man utvecklat en spjällhus som man skrivit ut som färdig produkt.
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |