Xyrons Gsxr ska överladdas

det blev upp 2 fram och ner 3bak :) ska enligt tabeller ge en skillnad på 21%



nja denna gången ska jag mot sthlm och köra mot lite andra potenta moppar och bilar. Då kanske sakerna håller ihop, måste tänka på den stackars bågen som ska släpa med överlass i fällfors annars :)

Väntar med spänning på filmen sen! :yoparty

Fint bygge :)
 
@Hoppe, Du har inga vänner:mad:

Däremot personer avlönade av NLL som ser till Ditt bästa och avleder Dig från aggressioner.

Ursäkta spammet i Din tråd, Xyron. Det är nämligen dags för Hoppe att ta kvällens tablettcocktail...:)

@Roffe, du är den tyngsta av alla mina vänner. :arsele
...
 
då var vi snart i Uppsala. Bara hålla tummarna att maskinen håller och man inte blir ifrånkörd :)
 
Lycka till idag nu, Tommy! Hoppas att asfalten är torr och att Du ger bilarna något att meditera över:-)
 
Håller tummarna för dig!
Kul o se vad en ca300hk hoj med orginalsving klarar att klå i bil väg:tummenupp
 
Då paserar ni väsby strax då

Jag är nog vaken nån timme till


Peter


070 210 6834

jag har helt missat att du skrev Andersson det hade varit riktigt kul att titta förbi. Synd att vi är så stressade nu på vägen tillbaka, både jag och noc ska på jobb. Men om erbjudandet står kvar tittar jag gärna förbi vid tillfälle. Mvh Tommy

Håller tummarna för dig!
Kul o se vad en ca300hk hoj med orginalsving klarar att klå i bil väg:tummenupp

allt :)

Håller tummarna för dig!
Kul o se vad en ca300hk hoj med orginalsving klarar att klå i bil väg:tummenupp

allt :)
 
Last edited:
jag har helt missat att du skrev Andersson det hade varit riktigt kul att titta förbi. Synd att vi är så stressade nu på vägen tillbaka, både jag och noc ska på jobb. Men om erbjudandet står kvar tittar jag gärna förbi vid tillfälle. Mvh Tommy



allt :)



allt :)

Göött.:tummenupp
 
Du får hälsa noc att inte köra som en kärring när han lånar turbohoj:7peta men du laddade bra med min hoj 346 kmh inte dålig :tummenupp
 
Hehe...:D
Ni vågade ju inte montera GPSn när jag for ut, rädd att den skulle bli bortskämd med alldeles för fina toppfarter...:hihi

Men din hoj gick riktigt nå överjävulskt. Nästan så man börjar fundera om det verkligen var en suzuki...:D

Man får tacka för provrundan iaf!
 
Hehe...:D
Ni vågade ju inte montera GPSn när jag for ut, rädd att den skulle bli bortskämd med alldeles för fina toppfarter...:hihi

Men din hoj gick riktigt nå överjävulskt. Nästan så man börjar fundera om det verkligen var en suzuki...:D

Man får tacka för provrundan iaf!

Inga problem noc:tummenupp men du får tänka om tills jag kommer upp och köpa dig en susnuski så du inte blir frånåkt:D
 
Du får hälsa noc att inte köra som en kärring när han lånar turbohoj:7peta men du laddade bra med min hoj 346 kmh inte dålig :tummenupp
Jag hoppas att du inser hur mycket pengar den provkörningen kostade mig....
Sitter redan och funderar på turbo byte till ex mcx 500/550, nytt grenrör med extern wg, förlängd sving och montera dit min qs. Vet ej heller hur långt spridarna räcker, om man åker på å byta dem också..., med ny turbo får säker inte oljekylen plats heller så då måste man lösa det på något sätt. Samt borra och gänga större i bottendelen så man får fast toppen i ordning... Kanske turbo kolvar och stakar när man likaså är igång?... Slipper man flera topplockspackningar som kan läka...

Eller kanske byta till en busa, men kändes drygt att börja om och bygga från noll igen... Samt vill kunna svänga ibland på bankörningar och div...
 
Xyron

Du går inte fri heller, jag sket i byxan i våras när jag gjorde premiär på min BusaTurbo men efter att ha läst din och andra trådar så är det uppgradering som gäller..
Håvete va kuligt...

Pelle
 
Banan ar alldeles for ojamn for Gallardon, den fick inget grepp, kan vara en orsak till varfor den inte riktigt levererade som bilarna i USA.

:hihi

Har läst några sidor där, mer orkar jag inte.

Bra styrt Xyron! :tummenupp
 
Jag hoppas att du inser hur mycket pengar den provkörningen kostade mig....
Sitter redan och funderar på turbo byte till ex mcx 500/550, nytt grenrör med extern wg, förlängd sving och montera dit min qs. Vet ej heller hur långt spridarna räcker, om man åker på å byta dem också..., med ny turbo får säker inte oljekylen plats heller så då måste man lösa det på något sätt. Samt borra och gänga större i bottendelen så man får fast toppen i ordning... Kanske turbo kolvar och stakar när man likaså är igång?... Slipper man flera topplockspackningar som kan läka...

Eller kanske byta till en busa, men kändes drygt att börja om och bygga från noll igen... Samt vill kunna svänga ibland på bankörningar och div...

Vad är det man säger tid o pengar är det ända vi har eller inte :D
 
Vad tror turbo gurusarna som Andersson och peterpain m.fl om att sätta kkk27 hybrid agget på min, blir det obrukbart och laddet kommer komma jättesent eller skulle det fungera?

Hörde att turbo kolvar samt stakar inte var hållbart i längden till hayabusan, är det samma till 1000cc? Hade varit skönt att bara få dit en topplockspackning istället för 3 om man ska öka ännu mera i ladd...


// Fundersam norrlänning...
 
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back
Top