Liten tjej - Bra på att köra?

Helt klart starkt jobbat.

Men övar hon något år till kanske hon kan svänga åt höger också.

Hon är grym, men tror det kommer ta slut rätt fort. Hon har en IDIOT till förälder som inte bryr sig om hon har skydd mer än hjälmen.

Har för mig att hon har en lille bror som oxo e jävligt duktig stunt. Såg nån dokumenär för länge sen har ja för mig

Nämen titta.

Två tryck och så kom man till lite info om hennes Tour 2011

Jojo, enkelt för dig som är uppväxt med hemdatorer och internätet alldeles bredvid spjälsängen. Men för oss som växte upp på den tiden då "Heta Linjen" var det närmaste man kom interaktiv kommunikation, så är det inte alltid så lätt. :D

Bra musik i sista :tummenupp

Har för mig att det mer eller mindre är erkänt från pojkarna att "E20 Norr" är en svensk version av den låten.

Jojo, enkelt för dig som är uppväxt med hemdatorer och internätet alldeles bredvid spjälsängen. Men för oss som växte upp på den tiden då "Heta Linjen" var det närmaste man kom interaktiv kommunikation, så är det inte alltid så lätt. :D

Har för mig att det mer eller mindre är erkänt från pojkarna att "E20 Norr" är en svensk version av den låten.

Määh, vi fick inte datorn först jag gick i grundskolan.
En pentium 90 Mhz, 10 ggr långsammare än min telefon och så kostade den 25000 kr :D

Ja det kan ju stämma =).

Määh, vi fick inte datorn först jag gick i grundskolan.
En pentium 90 Mhz, 10 ggr långsammare än min telefon och så kostade den 25000 kr :D

Ja det kan ju stämma =).

Hah, mina föräldrars första burk var något liknande. Den var iofs en P75MHz de första 2 dagarna, sedan råkade den visst bli lite snabbare.

Men din telefon är nog snarare 20 ggr snabbare om inte mer med tanke på alla andra förbättringar förutom klockfrekvens. ;)

E20 Norr är ju en svensk version av "Battery Check", men låtarna är otvivelaktigt lika :D

OT
Är inte så mycket för stuntande även om jag velat kunna själv, men det var inte särskilt spännande att titta på :död

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!