Finns det snabba överladdade R1, Hayabusor eller liknande i Sverige eller Norge?

Jävligt spännande! Får hoppas att Fürsten en gång för alla kan visa att 4 hjul är för dem som inte kan hålla balansen :D

Då kan Fürsten inte heller hålla balansen!!!

Han harvar ju rund på 4hjul han med, ska inte säga nått för det gör jag med.
Men, det är ju så det är. :)

Jag kan komma på söndag om det inte regnar
kör inte min busa i regn.

Är det fint väder så kan jag ge ryssarna en fair match.

Storturbobusa,kkk27 hybridturbo.
Kör då extra lång hjulbas.1.5-1.75bar i ladd, beroende på fäste.
Över 430hk+ på bakhjulet samt ca 400km\h.
Hela min hoj är pedantbyggd.

Vafan kör du inte i regn :3freak

:lol:hojraket

Lycka till nu, alla tvåhjulspiloter, och en alldeles speciell tumme hålls för Xyron och Din turbomoppe:) Jag hoppas att Ni får leka på torr asfalt, nu ger Ni alla fyrhjulingar valuta för pengarna och käkar upp dom med hull och hår!

Bra! Hoppas det blir lite film från det hela. Xyron var osäker om han skulle behöva montera kameran framåt eller bakåt när han hämtade den igår:) Och grejorna lirar som som ska, inga problem?

Turbomopparna håller fortet än så länge:) ingen turbohoj har fått stryk av nån bil än iaf....

ja jäklar Vad ska man säga. Det har gått kanon idag för alla bågar. Det är jag 2 busor med turbo och en s1000rr. Har kört ifrån alla bilar vet ej om bmwn fick stryk. Värsta bilen är en gallardo med 1500hk, dock sköt han lådan på eftermiddagen... Allt jag kört har filmats frammåt och bakåt också med en annan kamera :) nu blir det en öl och lite mat. Skulle komma fler bilar imorgon.

Jäklar vad gött att det gick bra för er, efter Evon vs GSXR:en så tror många zatzyaner att det räcker med en 600-700 hästars bil för att åka ifrån en modern literhoj.

Hann Gallardon racea mot någon hoj?

Som sagt de krävs mer än en Lamborghini Gallardo Superleggera TwinTurbo UGR med 1500 Hkr för att åka ifrån en Busa med 340Hkr.

Gallardo hade även svårt mot en S1000rr

ja jäklar Vad ska man säga. Det har gått kanon idag för alla bågar. Det är jag 2 busor med turbo och en s1000rr. Har kört ifrån alla bilar vet ej om bmwn fick stryk. Värsta bilen är en gallardo med 1500hk, dock sköt han lådan på eftermiddagen... Allt jag kört har filmats frammåt och bakåt också med en annan kamera :) nu blir det en öl och lite mat. Skulle komma fler bilar imorgon.

Gött att man slipper tjacka extraförstärkt låda till gallardo:hihi

Skulle nog inta ha råd även om jag sålde hus o hem, mopparna, kärringen o halva min själ:D

Fortsätt o sparka yatzystjärt:yoparty

Härligt att ni håller ställningarna. Vilka bilar verkar gå bäst förresten? Är dom ryska värst?

Grymt glad över detta, älskar att trycka upp det i ansiktet på folket på zatzy... speciellt efter att de postar deras "Hayabusa turbo vs Supra" där bilen spöar hojen.

Visste att det fanns ingen chans i världen att hänga på en turbohoj med en Gallardo på 1500 hk... räcker bara med att kolla effek/vikt.

Längtar tills klippen, om de nu laddar upp allt, det är frågan :)

Skall bli intressant att se filmerna. :tummenupp

speciellt efter att de postar deras "Hayabusa turbo vs Supra" där bilen spöar hojen.

Sen skall man ju inte förglömma att det är skillnad på jänke-turbo-trim till hojar och riktiga hästar från de mörka skogarna i Piteå (eller var det Väsby)

Nå?
Finns det nån länk till nån rulle.

Nja.. stå där o skämmas med kortast hjulbas o lägst effekt (266hk).

Men lite sugen är man ju.
Fast man gör väl hojkollektivet en tjänst genom att inte ge mupparna nåt klipp där bil spöar hoj:gnissla

Back