BILTEMA det optimala varuhuset men.....

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Nu har dom snart allt i sin butik men jag känner att det finns saker som dom borde ha. Så jag öppnar tråden för att ni ska komplettera butiken.

Jag öppnar med BILTEMA kondomer. Det borde finnas "om man vågar använda dom"

"Bilfogar loggan om ni vill klipp å klistra"

Bifogat

• biltema-kondom.jpg
    biltema-kondom.jpg
    18.8 KB · Visningar: 991
  • biltema.png
    biltema.png
    16.9 KB · Visningar: 292
Last edited:
Kan ju börja med att kvaliten på utbudet kunde överlag vara bättre.... Väldigt ojämn sådan nu iaf....

Biltema är överskattat som fan men kan vara bra att ha ibland...
Men de är långt ifrån billiga, tonvis av prylar är mycket billigare hos konkurrenterna.

Från gummiprodukter är inte steget långt till silicon. Jag tror ett hemmakit, eller varför inte ett baksäteskit, med bröstförstoring skulle bli en försäljningssucce, typ en skalpell och en siliconspruta. Skulle göra varje cruising på stan intressantare, idag är det som regel inte speciellt upphetsande när dom står upp i cabbar och viftar med taxöronen i vinden..

Från gummiprodukter är inte steget långt till silicon. Jag tror ett hemmakit, eller varför inte ett baksäteskit, med bröstförstoring skulle bli en försäljningssucce, typ en skalpell och en siliconspruta. Skulle göra varje cruising på stan intressantare, idag är det som regel inte speciellt upphetsande när dom står upp i cabbar och viftar med taxöronen i vinden..

Man måste bara vara lite kreativ, i trailerområdena i USA anordnas ju redan silicone partys, där dom injucerar byggsilicone i tuttarna på varandra.

Inseminationskit har dom ju redan:

82-399_l.jpg

Biltema härskar. Bara toppgrejer! Men det bästa är ändå alla WhiteTrash-mekaniker med griniga käringar o ungar på parkeringen. Har jag tråkigt åker jag dit..
Blocknycklarna är faktiskt bra på riktigt, och granna färger :)

Dom borde börja med motorcyklar tycker jag

"Tillfälligt parti endast 1995 kr"

Bifogat

• biltemamc.jpg
    biltemamc.jpg
    32.1 KB · Visningar: 152
Back