KTM 125 duke!

Lägg kameran på vägkanten. Ta Duken och börja vid kameran. Sen passerar du kameran 2 gånger.

Jag vill höra ljudet från dem NU!

Grattis till en fin hoj! som många sagt så hade det varit en dröm då man var 16!

Bytte själv till KTM nu för cirka 3 år sedan. Sålde min SuperDuke och köpte en annan KTM...tror inte att du vill gå ifrån KTM sen heller. Sjukt bra motorcyklar då man ledsnat på alla dessa tråkiga 4or...:tummenupp

Har du samma problem som mig att den har en hastighetsbegränsning vid 106 km/h ? ligger i sexan typ 7k varv och så tar de bara stopp ?

Har du samma problem som mig att den har en hastighetsbegränsning vid 106 km/h ? ligger i sexan typ 7k varv och så tar de bara stopp ?

Hej! min stannar på 110 km/h och varvar ner till 105 km/h. Dock så tror jag detta är en cdi strypning! Ganska irriterande iaf:arsele

Hej! min stannar på 110 km/h och varvar ner till 105 km/h. Dock så tror jag detta är en cdi strypning! Ganska irriterande iaf:arsele

Jag tror inte den går snabbare på grund av att det är en 125 4t!
Hjälper nog inte med en anan cdi.

Eller är en ktm 4t stryppt:D

Är det bara jag som tycker mr CBR är en knäppgök? kunde inte hålla mig mer, men du skickar ju oftast bara ur en fråga utan att riktigt tänka efter först.

Ja det är ett forum, ja jag behöver inte svara om man man stör sig på nått. Men jag var likväll tvungen att få det ur mig! :lol

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back