Idioter på tidsbokningen Bilprovningen

"Stället jag ringer till" ? jag vet inte hur du bokar besiktning, men jag ringer till deras centrala bokning, där man kanske skulle kunna förvänta sig att man tilldelas en station som klarar av just motorcyklar? eller vad tycker du?
Om du ringer & bokar flygbiljetter & finner att det bara går båtar från flygplatsen....är det kundens fel då också?

Att du orkar vara en så jobbig kund. Ett tips kolla upp innan om stället du ringer ens erbjuder den tjänsten du efterfrågar, så slipper du missförstånd. Folk gör misstag och speciellt på somrarna då det är massa sommarjobbare överallt.

"Stället jag ringer till" ? jag vet inte hur du bokar besiktning, men jag ringer till deras centrala bokning, där man kanske skulle kunna förvänta sig att man tilldelas en station som klarar av just motorcyklar? eller vad tycker du?
Om du ringer & bokar flygbiljetter & finner att det bara går båtar från flygplatsen....är det kundens fel då också?

Jag bokar alltid online, för jag vet vad det är för folk som jobbar på kundtjänst... :D

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back