Officiella 'Köra NU' tråden

helt stört trött i kroppen... sm sulor på ca 1mils sandväg och ett fastnande i ett stort jävla surhål till myr... aldrig har man uppskattat den hårda asfalten som nu!

Vi har ju kört för fullt ikväll. Onsdagskörningen vettu ;)

onsdagskörningar

Vi har ju kört för fullt ikväll. Onsdagskörningen vettu ;)

Tack för en trevlig tur igår kväll :-)

@Lekstuga, häng på någon onsdag, det går inte i 200 blås bara för att våra tungklumpar klarar det! Särskilt långa turer blir det inte på onsdagarna heller så tanken räcker till :krama

Om du använder Facebook så kan det vara en bra idé att kolla in gruppen UMCC där det skrivs från folk som inte är på detta forum så ofta också.

Last edited:
hehehe

Tack för en trevlig tur igår kväll :-)

@Lekstuga, häng på någon onsdag, det går inte i 200 blås bara för att våra tungklumpar klarar det! Särskilt långa turer blir det inte på onsdagarna heller så tanken räcker till :krama

Om du använder Facebook så kan det vara en bra idé att kolla in gruppen UMCC där det skrivs från folk som inte är på detta forum så ofta också.

ehehhe ni vet vad man är rädd för! Motarden toppar typ 140 om man varvar sönder den :tummenupp
Kanske måste följa med någon onsdag om ni lovar att vänta på mig? :tungan
Jag är anti facebook :) så jag har ingen.

Kvälls/Nattkörning

Tja hade varit lite soft o köra någon sen körning. Ut o mysa på kvällen/natten.??

tänkte ut o köra lite kring kl 11 o sen fara till bussjö där det skulle köras junior sm final ngn som e sugen så bara att slå en pling/sms (0702919234)

Torsdag

Någon som tänkt sig till kajen imorgon torsdag? Såg i något blad att det var någon form av körning vid 18-19 tiden. :)

Just ja, this_is_me, jag jobbar (typ) på att få upp klippet jag filma. Samma problem som du hade dock... för bra kvalitet för datorn :va Haha :)

Last edited:
hade tänkte svänga förbi kajen å se vad det är för hojjar som tänkt dra å köra :)

Kul, då vet man ju åtminstone att det finns någon härifrån där :banana
Har en känsla av att det inte kommer krylla av sporthojar och andra roliga hojar direkt... Men jag har haft fel förut :)

Kommer att vara en en fikakörning i morgon med alla möjliga glidarmaskiner.
Men jag hade tänkt försöka hinna med det :)

Nu är man tillbaka!

Startade moppen för första gången på cirka 2 veckor. Skönt o va tillbaka! Körde 7 stads/lek mil sen fick man sjukt ont i kopplingshanden kalla mig :tuttar! Körning hela veckan antar jag samt lite renovering i lägenheten.

Jag måste försöka hinna ta mig ut med Rettan nån sväng här till veckan. Har knappt hunnit starta na under semestern och börjar jobba på torsdag igen :/

Vi får hoppas på vädret :-) Jag är grymt åksugen nu jag med!

Onsdagskörning någon?

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...