Hela & Rena?

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date
Det var väl fan!
2 hemma här iaf .

jag & sofie hemma från sjöbo.

många som fan detta året, här i skåne som går omkull.
fler som kör eller vad e frågan ?

många som fan detta året, här i skåne som går omkull.
fler som kör eller vad e frågan ?

Har funderat lite på det, och jag tror det beror på att det är många nya faktiskt.
Förra året var det väl rekordlågt (om man såg över hela säsongen) - varför? Jo - för alla nya regler om körkortet. Risk1, risk2 osv. De första banorna för risk2an var ju inte färdig förrän i maj = alla uppkörningar förskjutna.
Vilket i sin tur gjorde att de flesta fick sina körkort väldigt sent på säsongen och därmed inte hann köra så mycket.
Nu, denna säsongen så blir det ju andra säsongen de kör (trots att de kanske inte kört mer än 1 månad förra året), och de tar väl sig vatten över huvudet.

Kort sagt, så tror jag att vi denna säsongen får se alla olyckor som egentligen "borde" dykt upp förra året...

Hel&Nyduschad
Nån som hört av Krille?

O Migge skulle väl ut?
Edit: De va nog fel. Såg att han skrivit precis i en annan tråd:)

Har funderat lite på det, och jag tror det beror på att det är många nya faktiskt.
Förra året var det väl rekordlågt (om man såg över hela säsongen) - varför? Jo - för alla nya regler om körkortet. Risk1, risk2 osv. De första banorna för risk2an var ju inte färdig förrän i maj = alla uppkörningar förskjutna.
Vilket i sin tur gjorde att de flesta fick sina körkort väldigt sent på säsongen och därmed inte hann köra så mycket.
Nu, denna säsongen så blir det ju andra säsongen de kör (trots att de kanske inte kört mer än 1 månad förra året), och de tar väl sig vatten över huvudet.

Kort sagt, så tror jag att vi denna säsongen får se alla olyckor som egentligen "borde" dykt upp förra året...
Vilse - Låter fullt möjligt.

Nu vill jag snart inte gå in i ert fina RoH forum mera, bara en massa "hela å rena" trådar...

Får tårar i ögonen när jag tänker på vad som kan hända :död
Ta hand om er, kör med insidan... :krama

• Gilla
Reaktioner: VBK
*/ ?>
Back