Bulten 2011-06-11

Snyggt!

Var det du som stod lite överallt utefter bulten?

Blir alltid lika förvånad när nån står i ett annat dike än "fotokurvan" :)
 
Last edited:
Snyggt!

Var det du som stor lite överallt utefter bulten?

Blir alltid lika förvånad när nån står i ett annat dike än "fotokurvan" :)

Tackar !
Jupp
Försöker hitta lite roliga, annorlunda platser, fotokurvan ger fina bilder men det blir ju bara samma bakgrunder och bilder alltid.
 
Tackar !
Jupp
Försöker hitta lite roliga, annorlunda platser, fotokurvan ger fina bilder men det blir ju bara samma bakgrunder och bilder alltid.

Så det var du som stod och smög i skuggorna?! Hoppade till när jag såg dig! :D
Har du bilderna du sköt vid runt 16.30-16.45?
 
Haha jag blev lika förvånad varje gång jag körde och du dök upp på nya platser som en gubben i lådan ;)
Kul med nya vinklar!
 
otippat att hitta sig själv i ett album när man inte såg en tillstymmelse till fotograf :D bra maskering
 
Tackar allihop.

Jupp det var jag, och visst finns bilderna från den tiden.
vilka är det du är intresserad av ?

Svart Street triple. Har båda piporna uppdragna bakom rumpan. Jag hade nog ett AXO-helställ och en tröja över.
Vore supertrevligt om du kunde hitta de - bilderna blir ju så jäkla bra! :krama
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top