Funderingar.

http://www.blocket.se/orebro/Ktm_690_smr_34106586.htm?ca=9&w=3

Jag lär ju, och med Tuddes tips kan fanimig inget gå fel! Fast jag lär ljuga om något annat... ;)

Gört, gört, du vågar aldrig:tummenupp
http://www.blocket.se/vastmanland/Honda_CBR_954_RR_Fireblade_34156390.htm?ca=9&w=1

Annars kan du köpa något sådant, som man kan kasta i backen, eller våga köra med i regn.
Eller om du vill envisas med Ducce..
http://www.blocket.se/vastmanland/Ducati_Monster_600_Skattad_och_Besiktigad_34155793.htm?ca=9&w=2
Billig zx moppe
http://www.blocket.se/gavleborg/Kawasaki_ZX6r_33293110.htm?ca=9&w=2

såg dig tudor och miss tudor idag vid korsningen till svedvi kyrka, körde en silvrig Polo :tummenupp

Mantorp med äksjånpiks var inte bra för funderingarna, helvete så kul det är med bana.
Den där geggmoppen hänger löst, även om den är kul med... :va

Nää nu jävlar, ska geggrejsarn sälja frappfrappmoppen, de trodde jag inte :) men om man måste välja så tycker nog jag att du är inne på rätt spår. Ev. skaffa en lite halvgammal 600 banhoj (01-04 typ) och sen en lite äldre billigare 2 taktscross (också typ 03-05), så slipper du välja.

Gört, du vågar aaldrig :arsele

Nää nu jävlar, ska geggrejsarn sälja frappfrappmoppen, de trodde jag inte :) men om man måste välja så tycker nog jag att du är inne på rätt spår. Ev. skaffa en lite halvgammal 600 banhoj (01-04 typ) och sen en lite äldre billigare 2 taktscross (också typ 03-05), så slipper du välja.

Gört, du vågar aaldrig :arsele

Njä, jag är i så fall mer inne på att lägga geggandet på hyllan, det är bara en jäkla massa tvättande och skruvande. :D Och inte har man tid för allt man vill göra heller (jag lär måla lite på kåken, byta garageportar, etc... :rolleyes: ).

Och nej JD, jag tänker inte anlita dig och åka hoj när du står och täljer guld med din firma-fällkniv. :hihi

Mantorp med äksjånpiks var inte bra för funderingarna, helvete så kul det är med bana.
Den där geggmoppen hänger löst, även om den är kul med... :va

Helt rätt, skaffa en banhoj... blir ju en dimension till på det sen när du har något som du inte är lika rädd om som duccen..

sikta på 1000cc så det händer lite när du vrider på rullen och så slipper man växla så förbannat.. ;)

500:- för licensträning på åsen blir 4*20 min..

BA GÖRT har jag hört.. :tummenupp

Njä, jag är i så fall mer inne på att lägga geggandet på hyllan, det är bara en jäkla massa tvättande och skruvande. :D Och inte har man tid för allt man vill göra heller (jag lär måla lite på kåken, byta garageportar, etc... :rolleyes: ).

Och nej JD, jag tänker inte anlita dig och åka hoj när du står och täljer guld med din firma-fällkniv. :hihi

Hehe ok, du har ju rätt i det faktiskt :) men trodde inte jag skulle få höra dig säga det, du som är en sån inbiten crossförespråkare..

Haha vafan vore inte det de ultimata, anlita mig till svältlön och se mig stå och svettas med din garageport i stekande sol och värme, medans du startar italienskan och rullar iväg för lite bad och en fika i skuggan :) De skulle jag lätt göra om jag kände nån hantverkare och behövde något jobb gjort :D .. Alt. bara sitta i en solstol med en kall i handen och kolla när jobbet blir gjort :p de är livskvalité hahaha

Helt rätt, skaffa en banhoj... blir ju en dimension till på det sen när du har något som du inte är lika rädd om som duccen..

sikta på 1000cc så det händer lite när du vrider på rullen och så slipper man växla så förbannat.. ;)

500:- för licensträning på åsen blir 4*20 min..

BA GÖRT har jag hört.. :tummenupp

500 spänn för en licensträning..:vayou are f...ed up T-bag!! Vi pejjade 600 spänn, för 7 x20 minuter inklusive, frukostsmörgås+kaffe på fm, em fika med kaffe och bulle, lunchbuffé med dryck PÅ VIT TYGDUK!!!!:D
På det så fanns det tillgång till dryck, man fick en Dunlop väska, kalaspriser på däck med montering..Bara det är värt en sådan dag till för snabb bra billig däckservice:)

Även om det var lilla Chicago, så är det säkert Harlem Nights när ni kör:D

Actionspictures is tha shit ;-)

Last edited:
Hahaha... :såjaponken inte ofta actionpics har körningar för 600:- då får du nog vänta till nästa år eller åka o trängas på bikeweek.. ;)

4*20 min räcker bra, för man ska ju inte fisköra och titta på naturen när man rastar en banhoj!.. när man kommer in i depån äre bara på med värmarna igen och fundera på vad man kan göra bättre.. INTE slå upp en kaffe och äta bullar.. :arsele

500 spänn för en licensträning..:vayou are f...ed up T-bag!! Vi pejjade 600 spänn, för 7 x20 minuter inklusive, frukostsmörgås+kaffe på fm, em fika med kaffe och bulle, lunchbuffé med dryck PÅ VIT TYGDUK!!!!:D
På det så fanns det tillgång till dryck, man fick en Dunlop väska, kalaspriser på däck med montering..Bara det är värt en sådan dag till för snabb bra billig däckservice:)

Även om det var lilla Chicago, så är det säkert Harlem Nights när ni kör:D

Actionspictures is tha shit ;-)

Hahaha... :såjaponken inte ofta actionpics har körningar för 600:- då får du nog vänta till nästa år eller åka o trängas på bikeweek.. ;)

4*20 min räcker bra, för man ska ju inte fisköra och titta på naturen när man rastar en banhoj!.. när man kommer in i depån äre bara på med värmarna igen och fundera på vad man kan göra bättre.. INTE slå upp en kaffe och äta bullar.. :arsele

Är du en sån där i bilvärlden som kallas IHP? I Hate Picknicks, det var Tidningen Bilsport och reportage på "Lörs" tidningens tecknare, som hade en rå hotrod som han åkte runt och rejsade med, där var det minsann inga, picknickkorgar, kaffe bullar och vita TYGDUKAR inte ha ha:D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon