Kalmar-tråden

Billigt som fan, bara du berättar vem du snodde den av innan. ^^

Nae då, inte letat efter någon som ej går regga innan så jag vet inte vad dom kan ligga på. Antar att billigt sket, kostar ungefär lika mkt här som i tyskland tillex ? Tåls kollas upp.

Bara att pma, lr slå en pling om du vet om någon kalleman

någon som tänkt å dra en runda nu på torsdag eller fredag nu när jag äntligen tagit hojen till kalmar !??

Last edited:
Står oxå utan hoj ....

Men nu är det bara 2 dagar kvar på ett 6 veck långt uthyrning/industri stop osv ....... som gjort att man inte kunnat leta hoj

Körde Kläckebergavägen idag, inget grus eller sand vad jag såg eller märkte, som det talas om tidigare i tråden. Körde visseligen bara biten från SYAB-infarten till Skogstorp, där vek jag av mot Smedby.

Nån mer än jag som missat att dom byggt en småtrevlig väg mellan Läckeby och Rockneby? Ner förbi gamla AT-Bildemontering och bara rakt fram. Körde där idag, fast från andra hållet. Småtrevlig som sagt :)

Blir nog en tur ikväll, ngn som ska me ?

Varning för grusfläckar efter (om man kommer från Blomstermåla) Aboda Klint. Alltså på den riktigt krokiga delen. Och delen innan Aboda Klint, alltså mellan Blomstermåla och A-K är ruggigt dålig p g a tjälskott. Både stora knölar och djupa hål.

Kastar in en blänkare om att det är grillkväll ute på Värsnäs ikväll.. SMC Kalmar o Bilsport/MC bjussar på korv :)
Grillen är tänd mellan 18-20.

Billigare kvällfika än så kan vi inte ordna;)

Däck

Vill bara inflika att NEJDES CYKEL & MOTOR, Nybro har 25% rabatt på
däck nu, Pirelli och Metzeler. Tel: 0481-16000.

Själv har jag diverse däck till sporthoj legandes både nya och lätt begagnade. Säljer dem billigt! Tel: 0708-979592.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!