Eftersom han valde att operera klavikelfrakturen, ja.Tror du han är tillräckligt frisk för att köra?
Han bröt väl minst 18 ben sist, eller var det 19?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom han valde att operera klavikelfrakturen, ja.Tror du han är tillräckligt frisk för att köra?
Han bröt väl minst 18 ben sist, eller var det 19?
Eftersom han valde att operera klavikelfrakturen, ja.
säger ju själv att inget e säkert i intervjuer.Simoncelli har tydligen hotats med fysiskt våld från diverse håll sen kraschen på Le Mans. Han lär inte var populäraste killen i helgen och just därför hade det varit grymt kul med en vinst framför spanjorerna på läktaren.

Det är visst mer än publiken som vill ha ett snack med den oborstade Simon i källaren.Simoncelli har tydligen hotats med fysiskt våld från diverse håll sen kraschen på Le Mans. Han lär inte var populäraste killen i helgen och just därför hade det varit grymt kul med en vinst framför spanjorerna på läktaren.
I have realised where I have gone wrong and in the future I will try at certain times to evaluate the situation better and be a little more cautious
Kanske lite av båda. Eftersom han skruvat ihop nyckelbenet skulle jag bli mycket förvånad om han inte kommer till start.Kommer han köra bara för att han opererat sig ?säger ju själv att inget e säkert i intervjuer.
Som vanligt är det skillnad på folk och folk. Om Rosstig hade gjort samma manöver hade folk jublat och tävlingsledningen hade möjligen varnat Pedrosa.Det är visst mer än publiken som vill ha ett snack med den oborstade Simon i källaren.
Verkar som det bara är en del läktarspecialister på SH som tycker hans beteende på banan är okej. Tur att det finns kloka människor i MotoGP organisationen.
Var inte tramsig, självklart är den delade synen på incidenten och bestraffningen bredare än till SH. Jag kan tyvärr för dålig italienska för att läsa där men t.ex. på Motorcyclenews.com utläser jag som att fler ogillade bestraffningen än var för den.Verkar som det bara är en del läktarspecialister på SH som tycker hans beteende på banan är okej.
Var inte tramsig, självklart är den delade synen på incidenten och bestraffningen bredare än till SH. Jag kan tyvärr för dålig italienska för att läsa där men t.ex. på Motorcyclenews.com utläser jag som att fler ogillade bestraffningen än var för den.

Nu avhandlade vi aldrig OJ här på SH, och han blev f.ö. skadeståndsskydlig för dödandet så helt fri gick han inte.När OJ Simpson blev friad var det betydligt fler som också tyckte tvärtom!
Visst är det så och man får vara bra enögd om man tror något annat.Som vanligt är det skillnad på folk och folk. Om Rosstig hade gjort samma manöver hade folk jublat och tävlingsledningen hade möjligen varnat Pedrosa.
Trist för både loppet och mästerskapet, men säsongen är lång.Ingen Pedrosa med.
I Monaco delade de ut lite märkliga bestraffningar men det är ganska sällan man ser det. I MotoGP-fallet nöjer de alltså sig inte med själva bestraffningen, utan måste även gå ut med att de "vill diskuttera" inför nästa lopp. Det spär på min tro om att de gör skillnad på folk och folk i serien.Jag har sagt det förr och jag säger det igen, detta hade aldrig hänt i Formel 1. Där ser man skillnad på raceincidenter och oschysst körning.
Tur att det finns kloka människor i MotoGP organisationen.
The Race Direction will call Italian rider Marco Simoncelli during the Gran Premio Aperol de Catalunya this week, to further discuss the incident during the MotoGP race at the French Grand Prix in Le Mans.
...... vad blir nästa steg
..... omkörningsförbud på vissa delar av bananGör det ju inte!
Det hela blir ju totalt löjeväckande när Simonchelli står som enda skyldig i en raceincident där Pedrobot bromsar på sig vilket bl.a gör att han tappar kontrollen in i böjen.
Totalt avsaknad av känsla om man ska förfölja Simonchelli varje tävlingstillfälle, detta om något är ju pinsamt för MGP arrangörerna![]()
Hade de inte "förföljt" gryningspyromanen hade de inte fått tag i honom.
Pratar inte om bestraffningen utan om Simonciellis körsätt. Stor skillnad.Var inte tramsig, självklart är den delade synen på incidenten och bestraffningen bredare än till SH. Jag kan tyvärr för dålig italienska för att läsa där men t.ex. på Motorcyclenews.com utläser jag som att fler ogillade bestraffningen än var för den.
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |