Bulten 20110531

finns inte med på hemsidan ju?

Förresten, vem var det som fotade i måndags 30/5 ??
 
Snygga foton, så det var du som låg i diket i går och fotade:tummenupp Svårt med ryggsäck + ryggpuckel, även om den ryggan skall vara anpassad. Blir lite fallskärmslook på det hela:D Finns det möjlighet att få kopia på bilden?
 
Skön bil som är ute i gruset och bombar... :huvet

Någon bombning var det inte fråga om .. han körde max 40 km/h .. tredje gången jag ser samma bil sprida grus i den kurvan så nu tyckte jag det var dags att lägga upp en bild ..


mnrider, sänd ett mail eller PM o skriv vilken bild det gäller så mailar jag den till dig ..
 
hur lyckas man spara en bild på sig hos dig undras:va

det var ju en till där och fotade längre ner mot rosenhill till...nån som vet när bilder kommer där??
 
Last edited:
Någon bombning var det inte fråga om .. han körde max 40 km/h .. tredje gången jag ser samma bil sprida grus i den kurvan så nu tyckte jag det var dags att lägga upp en bild ..

Vill inte lägga ut känslig info även om det är tillgängligt för vem som helst men gubbe på 56 år, bor i grödinge, bitter för han får inte köra hoj för frugan.
 
  • Gilla
Reaktioner: MrC
Vill inte lägga ut känslig info även om det är tillgängligt för vem som helst men gubbe på 56 år, bor i grödinge, bitter för han får inte köra hoj för frugan.

haha, vem skulle inte va bitter om man inte fick köra för frugan/flickvän.... jag skulle lätt ut o bomba med bil i dikeskanterna jag med då :D bara för att liksom......
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top