Sannefjord
Ny medlem
Som rubriken lyder ... Har själv min hoj ute, men har även kollat hur länge andra hojar legat ute generellt. Är det dålig efterfrågan på hojar nu, eller varför är det så svårsålt?
Vh
Vh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske vill ha 40k för en sliten retta med 15 ägare ? Bara spekulerar. Man ser ju vilka önskepriser rettor sätts ut för ..
Du kanske vill ha 40k för en sliten retta med 15 ägare ? Bara spekulerar. Man ser ju vilka önskepriser rettor sätts ut för ..
lär nog komma mot sommarn om det inte fortsätter regna 1 gång i veckan
Trögsålt som fan nu. Behöver pengar!
Se min signatur...eller nää, är väl ingen som vill ha en liten 125:a. Hoppas det nappar framåt sommarn!
Som jag skrev i inlägget handlar det INTE bara om min hoj utan generellt.
Är en fin R1:a med 4 ägare (inklusive mig) på en 01a, som inte varit lagd eller omlackad, med full servicebok mm för ca 40k ett drömpris? Vet vilken majoritet du syftar på javaguru, men känner själv att jag inte bör tillhöra den. Men som sagt, generellt? Vilka årstider är det bättre eller sämre efterfrågan egentligen?
Trögsålt som fan nu. Behöver pengar!
Se min signatur...eller nää, är väl ingen som vill ha en liten 125:a. Hoppas det nappar framåt sommarn!
Mycket enkelt. Rätt pris så säljer man. Vill man ha för mycket gör de mindre vilken årstid de är.
Jag skulle betalt högst 30 för en 01. Men de är jag de. Värdet på hojen är just de marknaden väljer att betala för den.
De värkar inte vara någon som säljer sina hojar i år. Då tänker jag främst på de nyare r1 07-10. Köpte min r1 08 svart för 85, med slip-on cuts och lite annat trams. Vilket jag tycker var dyrt. Men alla värkar stå sig med sina priser.
Så har du is i magen lär du få din såld för 40 om du är bland de med bäst pris.
Tycker med det är dyrt egentligen, men för mitt skick, miltal och få ägare med full bok tycker Jag det är rimligt om man jämför med andras. Men man kanske får gå ned i pris
Man kan oxå se det såhär, en gammal hoj från 80-talet ligger oftast minst på 15-20, så jämför man med dom är det billigt.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |