Hetsa nu då för jävulen!

Efter gårdagens besök hos Jansberg är vi nöjda med utfallet. Ingen kommer att köra ifrån oss rakt fram iallafall.

I Roadracing är det väl mer snabba varvtider som gäller??? Det gäller väl att komma först i mål???

Pratade förresten med Jorpes (Team Borelia) igår och eftersom vi är VÄNNER så fick jag höra lite sanningar! Några citat:

- "Nej det här tar vi hem lätt vettu! De andra teamen är juh bara en samling föredettingar!"

- "Hojen? Den ska jag gå ut och gräva fram på torsdag kväll. Jag minns inte om den står under högen med gips eller om jag ställde den bakom komposten."

- "Nej du vet att Don Q är ju väldigt nöjd med att ÄNTLIGEN få köra i ett team som har lite organisation, lite strategi, lite racing i blodet! I de andra teamen är det ju lite si och så med det.... Du vet hur det är!"

- "Fast Freddie sa igår att han räknade med att gå ut och sätta 10 varv runt 1.35-1.36 så vi får lite buffert bakåt, och sedan så är det ju bara att hålla koll bakåt! Lätt!"

- "Hojen? Den ska jag gå ut och gräva fram på torsdag kväll. Jag minns inte om den står under högen med gips eller om jag ställde den bakom komposten."

Du kan ju hälsa Jorpes att i vintras när jag var där så stod den under högen med kartonger o julklapps papper... om han inte hittar den alltså..

I Roadracing är det väl mer snabba varvtider som gäller??? Det gäller väl att komma först i mål???

Pratade förresten med Jorpes (Team Borelia) igår och eftersom vi är VÄNNER så fick jag höra lite sanningar! Några citat:

- "Nej det här tar vi hem lätt vettu! De andra teamen är juh bara en samling föredettingar!"

dan så är det ju bara att hålla koll bakåt! Lätt!"

Passar gatans alla barn så det får bli imon jag letar fram hojen. DonQ skulle komma vid 19 så vi har en hel timme på oss innan vi skall köra. Såg bakdäcket av bajken under högen så packalen har rätt, den finns där under.

Härligt!!
Äntligen race! Första körningen för en annan iår. Om man inte räknar de två km. jag testade 1100:an här utanför.
Tur det är långrace så kan man ta första stint som avrostning.

RAUS!!!!

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back