Spanks a lot!
Fast jag var fel ute, men jag skyller på att "sätter sprätt på benen" i rubriken var vilseledande
..."på folk" skulle jag kanske lagt till.
Att få fart på den egna festen med polarna är lika simpelt som att tillfredsställa sig själv, man misslyckas helt enkelt aldrig eftersom man har så mycket erfarenhet och känner sig själv(och polarna) så väl..
Att däremot få folk i bra stämning på en fest med blandat folk(ålder och smak-mässigt) är som att tillfredställa en kvinna man aldrig mött förut eftersom den ena fanimej inte är den andre lik och knapparna kan trycka på är lika många som i en cockpit...
....Och det är ju just därför jag behöver hjälp att hitta säkra kort. Det behöver inte vara någons favorit men tillräckligt bra för så många som möjligt.
Bl.a. Bettskena och Lagom hade listor där jag kunde plocka någon låt från varje..
Balansgången är ju att inte vara för smal och bara ta det jag själv lyssnar på, eftersom det skulle skrämma bort åtminstone 30 av besökarna.
Samtidigt vill man inte köra "After Ski-musik" i hopp om att alla skall vara fulla nog att skråla med i 800grader, Oh la la jag vill ha dig och Who the F**k is Alice..
!