Stulen Caddy med hund i !(GBG)

kungsberga69

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
M1800R-07,GS550E-82 ,XBR500-85,FJ1200-88
Vidarebefodrar denna via FB !

Ace Custom
‎>>>>>ÄR DET NÅGON SOM SER JOAKIMS SVARTA MBS CADDY EYY 743 RING JOAKIM OMGÅENDE DEN HAR BLIVIT STULEN VID TRÄDGÅRDSFÖRENINGEN I GBG MED EN VALP INNUTI 0733501740

Hemsk, stackars hund. Inte för att vara sån men vem lämnar en valp i bilen?:confused:

för att man tror det är säkrare att ha hunden i bilen än att knyta fast den i ett stuprör....

EDIT: det är rätt vanligt att folk tar hundar utanför butiker och använder dem som kanonfoder till sina kamphundar..

fan vad jävligt, Hoppas åtminstone valpen hittas och mår bra. Fan vad förbannad man blir på sån här idioti...

update:Svea blev idag 23/5 stulen i Joakims bil. bilen jagade polisen sedan upp till hjällbo där männen i 17-20års åldern flyr till fots, trots en massiv polisjakt med helikopter och sök hundar påträffas ingen. bak i bilen finns ingen hund eller hundbur kvar detta har tidigare under eftermiddagen släppts av eller lämnats av. svea är en engelsk stafford tik som är chipmärkt 34cm hög och 5 månader svart och skimmrar brun

Tragiskt! Hade någon av våra hundar blivit stulna vet jag inte vad jag hade gjort...

Fy fan! hoppas att hunden fortfarande mår bra :( Skulle min hund bli stulen vet jag inte vad jag skulle ta mig till.....

för att man tror det är säkrare att ha hunden i bilen än att knyta fast den i ett stuprör....

EDIT: det är rätt vanligt att folk tar hundar utanför butiker och använder dem som kanonfoder till sina kamphundar..

Jag tycker samhället saknar en "Dexter".
Fan vad ledsen jag blir när jag läser att sådant faktiskt existerar!

Ofta är man inte seriös med "kjetting inlägg", men såna här rövknullade jävla tattare ska fan ha det.

Håller med! Dock är kättingen lite för harmlös, dra ut fanskapen långt ut i skogen och skjut dom i båda knäna... :huvet

update:Svea är tebax hemma hos Joakim nu! Tusen tack alla som hjälpte till och spred informationen :D Ni är bäst! och TACK ACE för att ni hjälpte till så enormt mycket :D

En Dexter är nog inte så dumt ibland.......

Skönt att det löste sig ! :tummenupp

Fy f*n vad skönt!

Känner ibland att man vill både bli Dexter och ge knäskott på en gång ibland...

skönt att jycken kom tillbaks!
skulle nån sno min bil med hunden i så skulle jag bli helt förstörd...fast det skulle ju iofs dom som snodde bilen också bli=)

Vanligt?

Iofs,, när det gäller Göteborg så blir man ju nästan förvånad när det går en dag utan att någon blir nedskjuten.. så ja, det kanske förekommer..

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back