Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Såg ingen tråd om drömmar så jag gör en.
Jag börjar med 2 drömmar jag hade inatt:
1. Jag hade en Segway med Hayabusa-motor. Den gick utav helvete.
2. Jag drömde att Carola hade en barnteater (som gick uruselt) i en medeltida version av Karlskoga. Jag krossade hela byggnaden med en robot liknande den som Beastie Boys har i videon till Intergalactic. Sen blev min robot attackerad av en Imperial Walker så jag fick fly.
Hamnade i en skitskum butik i Rusta-stuk där man fick en lott i entrén. Min lott fick första pris. Första priset i de andra butikerna i samma kedja vann en 350000:-´s BMW. Jag vann en militärgrön ryggsäck med inbyggd pall...och inbyggdhjälm!? (tänk Simfire västen, ni som gjort lumpen) Jag blev regalt förbannad.
Fyll på med era drömmar
[YOUTUBE-ID]qORYO0atB6g[/YOUTUBE-ID]
Jag börjar med 2 drömmar jag hade inatt:
1. Jag hade en Segway med Hayabusa-motor. Den gick utav helvete.
2. Jag drömde att Carola hade en barnteater (som gick uruselt) i en medeltida version av Karlskoga. Jag krossade hela byggnaden med en robot liknande den som Beastie Boys har i videon till Intergalactic. Sen blev min robot attackerad av en Imperial Walker så jag fick fly.
Hamnade i en skitskum butik i Rusta-stuk där man fick en lott i entrén. Min lott fick första pris. Första priset i de andra butikerna i samma kedja vann en 350000:-´s BMW. Jag vann en militärgrön ryggsäck med inbyggd pall...och inbyggdhjälm!? (tänk Simfire västen, ni som gjort lumpen) Jag blev regalt förbannad.
Fyll på med era drömmar
[YOUTUBE-ID]qORYO0atB6g[/YOUTUBE-ID]
Last edited:

Typ, varje natt sket det sig så totalt (antingen blev man omringad av zombies och hade helt enkelt ingen annan utväg, eller så blev man obotligt plågsamt och hastigt sjuk eller liknande) att mitt enda val var att ta livet av mig, så varje natt i en veckas tid skar jag halsen av mig. Och ni vet hur man i vanliga drömmar vaknar när man gör sig illa, ramlar eller rentav dör? Icke sa nicke, jag fick minsann känna på hur det var att gurgla sitt eget blod och sakta kvävas på det/förblöda ett par gånger om...

klart det finns en tråd om detta..