Kalmar-tråden

Mja, nog kommer det att bli körning allt. :) Synes på vägarna! lugnt o sansat förstås! :näsblod

Mysigt hoj väder nu ;) Får bli lite fler längre rundor zuckan !!

Tor tog sig tid att ta några bilder med sin billiga kamera också.

Några som ha lust att ta gruppfoto någon dag ? Lite gay men kan vara kul att ha =)

Bifogat

• _MG_1140-2.jpg
    _MG_1140-2.jpg
    243.8 KB · Visningar: 106
  • _MG_1137-3.jpg
    _MG_1137-3.jpg
    240.4 KB · Visningar: 104
Last edited:

Några som ha lust att ta gruppfoto någon dag ? Lite gay men kan vara kul att ha =)

Riktigt bra foto! :Bugar

Nics pics=)
Lite stealthstuk över den;)

Gruppfoto hade vart lite fräckt..
Vuxna karlar gör saker tillsammans , eller vad är dom säger?? Hehehehe

Körde ni aldrig rundan i lördags sen förresten??
Hann iaf terra syrran din ett tag;)

Last edited:

Riktigt snyggt:tummenupp

absolut :) bara man får tid över så ska vi gasa länge sträckor :) finns många fina vägar o gasa på :banana

bilderna blev kanon fina :) hade varit kul med lite bilder. får se om man får ihop några o tid över så :)

Nics pics=)
Lite stealthstuk över den;)

Gruppfoto hade vart lite fräckt..
Vuxna karlar gör saker tillsammans , eller vad är dom säger?? Hehehehe

Körde ni aldrig rundan i lördags sen förresten??
Hann iaf terra syrran din ett tag;)

Nae blev aldrig någon runda tyvärr, latade mig vid macken ett tag, sen körde jag tvärsöver till Läckeby, blev en stek hos Shadows på kvällen men inget mer.

Om jag inte minns helt fel har Beethoven lr vad dom heter en utställning för alla hojjar vid Baronen i Juni va ? Ska prata med Tor som tagit korten om vi ev kan samlas då och ta något ?

Nu har man äntligen servat hojen efter 2 veckors väntetid:) Nu får det jävlar bli lite åkning!!

Gjorde ett misstag dock när jag var på bike i trollhättan. Provkörde en Bmw 1000 RR. Kändes som att åka moped hem sen:D

Haha, fick osså erbjudande om att få testköra en 1000rr... Men tackade vänligt men bestämt nej då jag visste det skulle gå åt h-e och att det skulle bli ett jefla sucktande efter en sådan då...:galen:cdevil + att jag precis hade börjat komma igång o köra med ktm:en... :tungan

Hej allesammans!

Tänkte kolla av om det är några som är i behov av garageplats. Vi är för tillfället ett gäng på fyra personer som hyr ett garage i centrala delarna av Kalmar. Garaget är på ca 120 m2, varje hyresgäst har en egen rymlig plats, toa finns. Vi har även inrett ett stort gemensamhetsrum. El, värme och vatten ingår i hyran. Garaget har en mycket hög säkerhetsstandard och är i princip omöjligt att ta sig in i såvida man inte har dynamit :tummenupp Hyra ca: 350 - 400 kr/mån beroende på antal hyresgäster.

Då några av våra hyresgäster sagt upp sina platser så tänkte vi försöka ragga upp några nya trevliga prickar till vår gemenskap! Så om någon är intresserad PM:a mig och skriv några rader om dig själv eller om du har några frågor?

/Chris

är det några som kör ihop eller? brukar möta nån ensam ninja eller retta ibland men annars tycker jag att det verkar dött..

Cruising i Borgholm på lördag, är inget krav på fyra däck vad jag vet? :tummenupp

Någon sugen på att ta småvägar upp och kolla läget lite?

är det några som kör ihop eller? brukar möta nån ensam ninja eller retta ibland men annars tycker jag att det verkar dött..

Har väl varit söndagskörningar några söndagar i rad nu tror jag. Ta dig in till Shell/7Eleven vid giraffen på söndag kl 13 så kanske det dyker upp några körsugna :)

(dock inte jag :()

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...