Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vad säger banreglementet om avåkningszoner, räcken mm egentligen? Frågan är iaf halvt ställd till dig som tävlingsledare, i brist på någon banbesiktareBanan ska ju vara besiktigad och klar, kan ju bli spännande att ta ett varv på torsdag!![]()
Vad säger banreglementet om avåkningszoner, räcken mm egentligen? Frågan är iaf halvt ställd till dig som tävlingsledare, i brist på någon banbesiktare![]()
Det låter ju konstigt, med tanke på hur mycket regler det finns för oss och våra hojarDet är banbesiktaren som gör en bedömning om vad som är säkert eller inte. Vad jag vet finns inget reglemente eftersom det blir en bedömning från sväng till sväng och bana till bana...
Det låter ju konstigt, med tanke på hur mycket regler det finns för oss och våra hojarNaturligtvis är ju inte kurvor en standardgrej, det finns väl inte två kurvor på svenska banor som är ens i närheten av varandra, men det borde ju ändå finnas nån slags regelverk! I min värld är ju inte direkt armcoräcken säkerhetshöjande för oss hojåkare, i synnerhet inte sen jag skallade ett sånt på Gotland Ring
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen