Barnsjukdomar på YZF R125?

• Thread starter Thread starter waga95
  • Start date Start date

waga95

Guest
Tjabba tjena!
Undrar om ni killar/tjejer vet något om, om det finns några barnsjukdomar på yzf:ens tidigaste modell?
Vilket jag tror är en -08.
"Yamaha yzf r125"
Eller om det är några stora uppdateringar 2008-2009?

Inte vad jag vet, tror dom inte har uppdaterat den förutom andra färger och dekaler:)

har ingen betydelse om han just kört en Yzf, eller vilken fyr-taktare som helst.
Han påpeka bara att det var en fyr-taktar, med andra ord, perfekt för laglig effekt :tummenupp.
men vill man ha ut mer så ska man nog kolla på 2-takts avdelningen.

har ingen betydelse om han just kört en Yzf, eller vilken fyr-taktare som helst.
Han påpeka bara att det var en fyr-taktar, med andra ord, perfekt för laglig effekt :tummenupp.
men vill man ha ut mer så ska man nog kolla på 2-takts avdelningen.

Äntligen någon som förstod:tummenupp, Yzf's fyrtakt är faktiskt bra och precis som du säger så är det ju bättre me 2-takt om man känner för att köra ostrypt:)

Men oftast så tror folk att yzf's 4-takt är som 4-taktare var förr, och jämför 4-takt mot ostrypt 2-takt...

Nja, då missuppfattar du mig Wack0.
4-taktsmotorn som sitter i YZF och WR hojarna är så bra det kan bli ifall man ska hålla sig på rätt sida av lagen.
Skulle jag köpt en 4-takt så skulle det utan tvekan bli någon av de jag nämnde nyss.
Fast nu är ju zweitakt så jeffla kul :D

4-taktsmotorn som sitter i YZF och WR hojarna är så bra det kan bli ifall man ska hålla sig på rätt sida av lagen.
Skulle jag köpt en 4-takt så skulle det utan tvekan bli någon av de jag nämnde nyss.

Okej, trodde du menade som de flesta andra, att den sög jämfört me ostrypt 2-takt:)

Okej, trodde du menade som de flesta andra, att den sög jämfört me ostrypt 2-takt:)

Nah.
Effektmässigt så är ju 4-takt rätt tråkigt jämfört med ostrypt 2-takt, men det är jäkligt bekvämt med 4-takt, bara tuta och köra!
Ska bli kul att pendla 3 mil till jobb varje dag i sommar med Husqvarnan, haha :näsblod

Aha det va så du menade! :näsblod

Ja såklart en yzf är skit tråkig jämfört med en ostrypt 2-takt :D

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...