Fly with Ian Hutchinson around Isle of Man

Man måste ju som förare både vara Pyskiskt utmattad och Fysiskt !! Fy fan !! :D Alltid lika härligt o se filmer Från Isle of Man TT . :)

En fråga jag aldrig tänkt på , Kör dom 1 varv ? eller hur funkar de ? för hela racet går på Tid om jag inte minns helt fel , och på så sett får man fram den Snabbaste föraren ( vinnaren )

Man måste ju som förare både vara Pyskiskt utmattad och Fysiskt !! Fy fan !! :D Alltid lika härligt o se filmer Från Isle of Man TT . :)

En fråga jag aldrig tänkt på , Kör dom 1 varv ? eller hur funkar de ? för hela racet går på Tid om jag inte minns helt fel , och på så sett får man fram den Snabbaste föraren ( vinnaren )

när jag var där så kördes 3 eller 4 varv. först i mål vinner
Manx GP osv som gick/går i augusti. blandat med veteran och nytt.

Förarna som kör denna "bana" i dessa hastigheter är så nära gudar man kan komma..

Jag ska dit och kolla så fort jag är färdig med min utbildning.

Snacka om att bli fartblind. =DD
Ska bli så jävla skoj o få bevittna det i verkligeheten i början av juni.
Synd bara att man aldrig komemr få uppleva det man ser i filmen från en hoj där =D (oas skulle man väl skita i byxan direkt om man fick göra det =D)

Så jävla sjukt koolt! Som Bullen säger..så nära gud man kan komma! Gladiatorer!

Helt jävla rubbat, kan inte göra annat än att gå ner på knä och kyssa hans fötter.

Oh herresatan! Fan vad dom kör alltså, man tror ju knappt det är sant! :Bugar

Last edited:

Dom kör 4 eller 6 varv, beroende på klass och varvet är strax över 6 mil, så i senior TT klassen kör man alltså över 36 mil i dessa farter, det gäller att ha koncentrationen på topp.

Snart är man där igen... :tummenupp

Hej och hå vad det går där,de kör ett varv på runt 17 minuter.
1 varv med 256 kurvor:banana

Om 18 dagar lämnar 8 tappra sthlm för färd mot Isle of Mann:tungan

De är ju helt insane! Hur står sig dessa snubbar mot gp-killarna? Finns det nått test där de ställts mot varanndra ?

v-a-r-f-ö-r??

varför lägga in massa skitmusik när dom kunde låtit motorljudet tala?:huvet

Ja, jag gav faktiskt upp när det blev allt för skrikig skitmusik, jag försökte se färdigt utan ljud, men det var inte heller någon höjdare.

Hur fan tänkte han som valde musiken?

Hur fan tänkte han när han drog ner motorljudet till ohörbart?

De är ju helt insane! Hur står sig dessa snubbar mot gp-killarna? Finns det nått test där de ställts mot varanndra ?

Några av dem som kör är även med i BSB (om jag minns rätt) men det är svårt att göra ett rättvisst test. Casey är snabbast på bana/GP, Ian på RRR.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back