Norsk tjej här!

Välkommen du.
Ganska fint runt Narvik, varit där endel på LKAB och jobbat med SILA projektet. Du har säkert jobbat där du också, verkar som hela byn va engagerad. Blev många luncher på Arilds, och några øl på restaurangen mittemot.
Ha de.

Tackar! Jo har åkt lite bräda men det är eg skidor som gäller, men jag blir tvungen på haschplankan och trivs rätt bra där faktiskt :yoparty Men inget bra före i Narvikfjellet nu, så det blir buskörning på två hjul istället :tummenupp

Iff aj underständ everiting korrektly u are fråm Norway. Aj dånt spik anny Norsk, xsept for "Guleböj", butt aj spik englisch pretti good. U siim to be a veri najs görl and aj wud lajk to askk u aut får a däjt. Tjud aj pikk u up att äjt a klock on frajdai?

Välkommen du.
Ganska fint runt Narvik, varit där endel på LKAB och jobbat med SILA projektet. Du har säkert jobbat där du också, verkar som hela byn va engagerad. Blev många luncher på Arilds, och några øl på restaurangen mittemot.
Ha de.

Ja det är ganska fint här :) Coolt med SILA, jag har inte jobbat där jag gick skola då. Hehe ja Arilds är poppis! Malmen bar tänker du på?

Hihi! "som flugor kring koskit" ;)

Hur som helst, VÄLKOMMEN! :)

Haha fyffan tack

Iff aj underständ everiting korrektly u are fråm Norway. Aj dånt spik anny Norsk, xsept for "Guleböj", butt aj spik englisch pretti good. U siim to be a veri najs görl and aj wud lajk to askk u aut får a däjt. Tjud aj pikk u up att äjt a klock on frajdai?

Åoh maj gåd, aj tink ju möst bi the wånn ajj hävv ålwejjs bin lukking för! Jess ju hävv önderständ everiting kårrektly. Ajj wud verry möch lajjk tu gåo ån a däjjt wit ju. Äjt a klåck itt iss.

"_Tjud_ aj pikk u up" - legendarisk.

Last edited:
Min farfar var från Narvik, harsta.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...