Bättre sent än aldrig..

Gillar hur man hänger med när du flyttar kroppen på bulten, hur har du fäst kameran?

Fick hem min chest harnest (chesty) från sportscam.se idag :tummenupp
Ska nog flytta upp den lite mer. den tog i lite i tanken.
Går nog bättre på motard eller sporthoj där tanken inte är lika hög. :)

Fick hem min chest harnest (chesty) från sportscam.se idag
Ska nog flytta upp den lite mer. den tog i lite i tanken.
Går nog bättre på motard eller sporthoj där tanken inte är lika hög.

exakt, upp med den lite så tror jag det blir skitbra :)

fan vilken nice placering good work!!! :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Go rulle, känslan i den där första rundan för säsongen är oslagbar. Placeringen är najs, GoPro är ju mästare i att trycka ut ett "ha"-begär i extragrejer. Kan varmt rekommendera sugklockan, jäkligt användbar på många grejer :tummenupp

Riktigt gött klipp, utmärkt filmat :O

Har en Vado HD, vet någon om de finns liknande till den?
Chest Mount Harness då alltså.

Last edited:
Sinnessjukt bra film, just enkelheten och sedan prickade du jäfligt rätt på musiken:tummenupp

Go rulle, känslan i den där första rundan för säsongen är oslagbar. Placeringen är najs, GoPro är ju mästare i att trycka ut ett "ha"-begär i extragrejer. Kan varmt rekommendera sugklockan, jäkligt användbar på många grejer :tummenupp

Mmm den är grymt bra.. har haft den på kylarvingen i ca 227 km/h sitter som berget :yoparty

Last edited:
Japp, enda nackdelen med den är hävarmseffekten som inte gör sig super på Husan som vibrerar ganska hårt. Nästa inköp blir ett rollbar mount, då jävlar ska allt sitta som berget. :banana

hehe japp. prova spänna med en bit silvertejp så kan de blir lite bättre :tummenupp

*/ ?>
Back