jesseboy
O med veten sär skrivare
Kommer ihåg när det fotades på Barkaby flygfält när hojarna körde där. Tyckte det blev lite hysteri vem som kunde köra längst slutartid. För mig Idag är prio 1 att få skärpa & kunna iallafall få snurr på hjulen.
Håller helt med.
Visst, kan va ballt med massa oskarp bakgrund, men hellre en skarp bild.
Allt beror ju på hastigheten på det man fotar.
Jag kör ibland med blixt, men det funkar bara när man kommer ganska nära.




