Hjälp en remsa i nöd!

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Ey!

Som många av er redan vet så är jag kanske på G tillbaka till hojåkat nu men jag har ett problem som jag behöver lite hjälp med..

Har ju testat att köra en Z750R som herr Almgren så fint fixade fram och det gick ju bra att köra, men jag känner att jag måste prova på att köra en längre tur innan jag tar beslutet att köpa ny utrustning och hoj.

Så det jag undrar är om någon har en hoj att låna ut till mig i nån timma, kanske tom ihop med en tisdagskörning här i tjöping?
Nån med lite mer upprätt körställning är det som är aktuellt.

Någon som är villig att låna ut det till mig?
I break it, I buy it. Och det är INGEN buskörning att tala om, ska endast se om kroppen klarar av att köra hoj i år.

X11:an är upprätt, vi kan fixa till en körning bara jag får ordning på motarden så jag har nåt att köra.

Du kunde fått braka iväg på min men den lever inte upp till kriterierna så sorry dude!

Du får gärna läna min, men den kanske inte passar. Fast du skulle ju prova att köra "hoj" sa du. Säg till bara.

Annars får du gärna låna frugans, en Yamaha FZ1a, då kan jag följa med på Busan. så kan du testa både och så mycket du vill.

Last edited:
En Zx12r finns till förfogande, bara hojta till..

Visst är det fränt med bilar med tryck o pys men det är ju så........ghey :D

Bilen är ju antik nästan, vi fnyser åt hojar som är 21 år gamla...som jag skrev på facebook sidan åt Härnis, att min amazon från 60 talet jag hade när jag var 18 år var lika modern som om en 18 åring skulle ha hans bil idag...sen vilken som är häftigare är en annan femma..:D

Detta tyder mest på hur jeffla gammal man blivit när man tänker efter:brinnerup

Last edited:
Bilen är ju antik nästan, vi fnyser åt hojar som är 21 år gamla...som jag skrev på facebook sidan åt Härnis, att min amazon från 60 talet jag hade när jag var 18 år var lika modern som om en 18 åring skulle ha hans bil idag...sen vilken som är häftigare är en annan femma..:D

Detta tyder mest på hur jeffla gammal man blivit när man tänker efter:brinnerup

asså nästan så man kan ta de där som ett personangrepp!
spakar 20år gammal hoj, första bil var amazon :tungan

och nej sportis jag är ente 50bast :arsele:tuttar

Vill bara tacka Tor för lånet av hoj och Janne för lån av hjälm i tisdags, väldigt schysst! Och tack ni andra som också erbjöd sig att låna ut hoj och utrustning :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon